Nowa kampania reklamowa PSP

W trakcie zakończonych już targów E3 firma Sony zaprezentowała nową kampanię reklamową konsoli PSP.

To kolejna próba rozruszania tej platformy (i znak, że z PSP2 mamy spokój jeszcze co najmniej na rok). Oto pierwsze filmiki tej kampanii i nasze pytanie: jak wyglądałaby ona w Polsce?

Pomysł kampanii "Step Your Game Up" jest następujący - pokazać, że PSP to konsola, na którą wychodzą pełnowymiarowe (w domyśle: nie jak na iPhone'a) i przeznaczone dla hardkorowców (w domyśle: nie jak na DS-a) gry, niewiele ustępujące tym z platform stacjonarnych.

Komunikat ten przekazywać ma czarnoskóry dwunastolatek, zapewne dobry reprezentant grupy docelowej PSP w USA - Marcus Rivers. W Marcusa wciela się aktor Bobb'e J. Thompson, a jego postać dołącza do Kevina Butlera, innej fikcyjnej postaci, wykorzystywanej do promocji PS3. O ile Kevin jest wiceprezesem różnych wymyślonych działów w strukturze Sony, tak Marcus zostaje jego asystentem.

Reklama

Pierwszy filmik kampanii pokazuje, jak Marcus i Kevin się spotkali - i jak ten drugi dostał swoją pracę.

Pierwszy film nowej kampanii reklamowej Sony:

Kolejny, to już część właściwa akcji - promocja gier na PSP i żarty z iPhone'a.

Drugi film nowej kampanii reklamowej Sony:

Jak wam się to podoba? Z oczywistych względów (mało mamy czarnoskórych dwunastolatków, wygadanych bardziej niż Jay-Z) ta kampania w Polsce by się nie sprawdziła. Dlatego pytamy - jak wyglądałby, jak miałby na imię, co by robił, i jak przekonywałby do grania na PSP polski odpowiednik Marcusa. Tylko nie piszcie, że byłby to Czesio...

CDA
Dowiedz się więcej na temat: iPhone | Sony | kampania | kampania reklamowa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy