Carrefour Gaming Days: Czołówka polskich YouTouberów zmierza do Łodzi

Oprac.: Artur Żmuda

Carrefour Gaming Days
Carrefour Gaming Daysmateriały prasowe
Pierwszy event Carrefour Gaming Days odniósł sukces przyciągając tysiące fanów gier komputerowych. Wydarzenie było okazją do spotkania ze swoimi ulubionymi twórcami z Youtube i innych platform. Cieszymy się, że możemy mieć wpływ na budowanie pozytywnych interakcji wśród graczy. Specjalnie dla nich Carrefour poszerzył swoją ofertę produktów o przedpłacone karty marek takich jak Roblox, RIOT Games, Electronic Arts, Nintendo, Xbox, Sony Playstation oraz Steam, tworząc najszerszą obecnie ofertę kart podarunkowych w kategorii gamingowej w segmencie sieci sklepów offline.
Marta Gral, ekspert ds. marketingu usług finansowych i handlowych w Carrefour Polska.
materiały prasowe
materiały prasowe
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?