studia
- Wszystkie (357)
- Artykuły (357)
Artykuły (357)
-
Divinity 2: Ego Draconis
- Poniedziałek, 21 grudnia 2009 (15:45)
-
Blizzard stworzy grę na konsole
- Poniedziałek, 21 grudnia 2009 (14:27)
Studio Blizzard pozostaje wierne pecetom - jedyna dotychczasowa próba "wejścia w konsole", w postaci gry akcji StarCraft: Ghost nigdy nie ujrzała światła dziennego.studia -
Beautiful Game Studios zwalnia 80% pracowników
- Piątek, 27 listopada 2009 (06:05)
Beautiful Games Studios czeka restrukturyzacja. Większość twórców ostatnich odsłon Championship Manager trafi na bruk.studia -
EA będzie wydawać mniej gier na Wii
- Środa, 25 listopada 2009 (11:11)
-
Anulowane projekty zamkniętego studia Pandemic
- Wtorek, 24 listopada 2009 (13:25)
Mercenaries Incorporated, czyli multiplayerowy sandbox i Oddball - platformówka na Xboksa 360, to dwa anulowane projekty zamkniętego Pandemic Studios.xbox 360, studia -
Kontrowersje w Modern Warfare 2
- Wtorek, 17 listopada 2009 (12:27)
-
Insomniac już rozpracowało PlayStation 3
- Wtorek, 3 listopada 2009 (12:06)
-
MechScape skasowane
- Czwartek, 29 października 2009 (10:06)
Studio Jagex poinformowało oficjalnie o zawieszeniu prac nad MechScape. Według przedstawicieli dewelopera gotowy produkt nie spełniał założonych celów.studia -
Red Dead Redemption
- Czwartek, 15 października 2009 (11:25)
Studia Rockstar Games nie potrzeba zapewne fanom elektronicznej rozrywki przedstawiać. To autorzy m.in. serii Midnight Club, Smuggler's Run oraz - najpopularniejszej w ich dorobku i...san diego, studia -
Gość specjalny firmy EA na targach PGA
- Poniedziałek, 12 października 2009 (14:30)
-
Crytek ma w zanadrzu nowego FPS-a
- Piątek, 9 października 2009 (14:42)
"Jesteśmy w trakcie wdrażania nowej marki, która, miejmy nadzieję, zdefiniuje nasz oddział" - wyznał przedstawiciel brytyjskiego studia Crytek.oddział, studia -
Koniec CPU jest bliski? A to klopsik!
- Środa, 30 września 2009 (11:38)
Chłopcy ze studia Sony Pictures Imageworks zdradzili, że podczas prac nad filmem "Klopsiki i inne zjawiska pogodowe" wykorzystali coś, co szybkością renderingu powaliło tradycyjne procesory.studia