World of Warcraft w 2024 roku – plany rozwoju Classica, Dragonflight i premiera The War Within

Blizzard kontynuuje swoją gre w otwarte karty ze społecznością World of Warcraft. Światło dzienne ujrzała właśnie szczegółowa roadmapa planów studia na 2024 rok.

Już sam BlizzCon zapowiedział niedawno bardzo dużo nowości w świecie World of Warcraft. Classic Hardcore dostanie nowy tryb gry, zdradzono datę premiery Season of Discovery oraz szczegóły na temat Cataclysmu. Fanów Retaila z kolei czeka zwieńczenie 20-letniej historii World of Warcraft, które rozpocznie się w przyszłym roku od The War Within.

Powyżej możecie zobaczyć, jak na osi czasu planują się zmiany planowane do Retail World of Warcraft. Aktualnie znajdujemy się w trakcie trzeciego sezonu, który czeka jeszcze jedna, większa aktualizacja 10.2.5. Zadebiutuje ona jeszcze zimą i wprowadzi kilka nowości w postaci epilogów Dragon Isles czy możliwości korzystania z Dragonridingu w całym Azeroth.

Reklama

Wiosną przyjdzie z kolei czas na zakończenie Dragonflighta. Nastąpi to za pomocą czwartego sezonu. Będzie on działał podobnie do tego z Shadowlands i pozwoli na powrót do trzech poprzednich raidów dodatku. Aktualny plan Blizzarda zakłada w rezultacie, że aktualizacja 11.0 i The War Within debiutować będą latem 2024 roku.

Równie ekscytująco wygląda scenariusz zaprezentowany fanom Classica. Gracze Wrath of the Litch King mają przed sobą jeszcze jeden raid, Ruby Sanctum. Po jego ukończeniu oraz zdobyciu wszystkich cennych przedmiotów przyjdzie im poczekać do wiosny na premierę Cataclysm Classic, którego szczegóły poznaliśmy podczas BlizzConu.

W tym czasie rozwijać będzie się również Season of Discovery. Trwająca właśnie pierwsza faza, ograniczona do 25 poziomu, skończy się na przełomie stycznia i lutego. Zaraz po niej otwarta zostanie druga faza, a maksymalny poziom postaci urośnie do 40. Wiosną przejdziemy do poziomu 50, latem do 60, a rok w wykonaniu World of Warcraft Classic ma zamknąć pierwszy endgame content w Season of Discovery, który ukaże się jesienią.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama