MrBeast pobił rekord kolejnej platformy. Tym razem nie na YouTube!

Jimmy Donaldson po raz kolejny przekonał nawet największych niedowiarków, dlaczego to właśnie on jest najbardziej prominentnym internetowym twórcą. Słynny MrBeast pobił właśnie rekord platformy społecznościowej X, czyli dawniejszego Twittera.

W ostatnim roku MrBeast nie miał sobie równych. W zaledwie tydzień zdołał pobić aż dwa rekordy serwisu YouTube pod względem największej dobowej liczby wyświetleń przez kolejno publikowane przez siebie filmy. Jeszcze wcześniej oficjalnie stał się największym solowym youtuberem na świecie.

Teraz 25-letni Amerykanin stwierdził najprawdopodobniej, że ruszy na podbój kolejnych horyzontów. Kilka dni temu Donaldson umieścił w serwisie X nowy film o nazwie "$1 Car vs $100,000,000 Car!", wykorzystując nową politykę portalu zaprezentowaną przez samego Elona Muska.

Reklama

Sam MrBeast pochwalił się, że film ten wygenerował dla niego ponad 250 tys. dolarów. Oczywiście Donaldson, jak to często ma w zwyczaju, pokusił się o zorganizowanie czegoś niezwykłego. Gwiazda sieci postanowiła, że rozda tę całą kwotę dziesięciu szczęśliwcom (po 25 tys. dol.), którzy zaobserwują jego profil i przekażą wpis konkursowy dalej.

Komunikat ten cieszył się tak olbrzymią popularnością, że przekazany został ponad 3,8 milionów razy. Jest to najwyższy wynik w całej historii X (Twittera). Co więcej wpis został wyświetlony przez przeszło 156 milionów użytkowników. Przy nim pojawiło się także blisko 420 tys. komentarzy i 2 miliony polubień.

25-letni youtuber już zdążył ogłosić zwycięzców swojego konkursu. Nie jest wykluczone, że inni internetowi twórcy śladem MrBeasta również zaczną umieszczać swoje produkcje filmowe na X i tam też spróbują swoich sił z monetyzacją pracy.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: MrBeast | YouTube | Twitter
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy