Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

God of War: Kratos, jak Impreator z uniwersum Star Wars?

Ile wspólnego może mieć spartański wojownik z postacią potężnego Imperatora z uniwersum Gwiezdnych Wojen? Okazuje się, że całkiem sporo!

Reżyser gry Cory Balrog zdradził, że pomysł na rebranding Kratosa narodził się podczas lektury odrzuconych scenariuszy na Ranczu Skywalkera. Jak mówi twórca nadchodzącego hitu na PS4: "Potrafię wskazać małe początki idei na nowego Kratosa, kiedy ten pomysł zakiełkował... Gdy pracowałem jeszcze w Lucasfilmie, pozwolono mi jechać na ranczo i czytać scenariusze anulowanego serialu telewizyjnego Star Wars".

Reklama

"Była to najbardziej niesamowita rzecz, jakiej w życiu doświadczyłem. Naprawdę zależało mi na Imperatorze! Twórcy zmienili Imperatora w osobę, której współczułem, bo został skrzywdzony przez tę k...ewsko bezlitosną kobietę. Taką hardkorową gangsterkę, która zupełnie niszczy go jako osobę. Prawie się rozpłakałem, czytając to. A to był Imperator, wyczarowujący błyskawice z palców Imperator. Magiczna sprawa" - dodaje Balrog.

Po przeczytaniu tych słów liczni internauci (pośród których wcale nie było niżej podpisanego, wcale i w ogóle) zaczęło żartować sobie z Balroga, zwracając uwagę, że "dobry facet staje się zły po skrzywdzeniu przez kobietę" to najbardziej oklepany twist fabularny pod słońcem, i że ktoś, kto przez nieudaną pogoń za dziewczęciem stał się Hitlerem nieszczególnie zasługuje na współczucie (nawet przeciętny gimnazjalista radzi sobie ze złamanym sercem nieco lepiej).

Nie mówiąc już o tym, że zrobienie łzawej historii o złym do szpiku kości panu Ciemnej Strony, który nigdy nie pokazywał ludzkich uczuć, byłoby tanie i niestosowne. Na szczęście serial anulowano (najprawdopodobniej przez wysoki koszt efektów specjalnych), a Cory Balrog nie wyciągnął z jego szczątków najgorszych lekcji.

Chce, by choć Kratos nadal był definiowany przez skłonność do bezmyślnej przemocy, miał coś, co motywuje go do zmiany w lepszą osobę - druga szansa na założenie rodziny ma być dla niego katalizatorem zmiany, której potrzebę czuł od dawna, nie chcąc powtórzyć błędów z poprzednich części sagi.

Dowiedz się więcej na temat: God of War

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Dziś w Interii

Raporty specjalne

Rekomendacje