Cyberpunk 2077: Piosenka z gry promowana na meczu drużyny Lewandowskiego

Dawid Podsiadło od lat stanowi czołówkę polskich wokalistów. Uczestnik programu "X Factor" sprzed lat, niedawno nagrał utwór na potrzeby dodatku do Cyberpunka 2077. Teraz singiel został zareklamowany podczas prestiżowego meczu piłkarskiego.

Trudności FC Barcelony przeciwko drużynie z Bilbao

W niedzielny wieczór słynna "Duma Katalonii" rozegrała szlagierowy mecz na swoim stadionie przeciwko Athleticowi Bilbao. Drużyna z Kraju Basków bardzo długo utrzymywała bezbramkowy remis z wyżej notowanym rywalem, lecz w samej końcówce meczu zwycięstwo dla podopiecznych Xaviego Hernandeza zapewnił w 80. minucie zaledwie 17-letni Marc Guiu. FC Barcelona musiała radzić sobie w tym spotkaniu bez Roberta Lewandowskiego.

Reklama

Kapitan reprezentacji Polski kilkanaście dni temu nabawił się poważnej kontuzji, przez którą musiał pauzować w meczach reprezentacji Polski oraz teraz w klubie. Brak "Lewego" to było znaczne osłabienie Barcelony, a jej nieskuteczność przekładała się na trudność w zdobyciu gola przeciwko drużynie z Bilbao. Pomimo tego, że Lewandowskiego nie było na boisku, nie brakowało jednak polskiego elementu w tym spotkaniu.

Podczas meczu w stolicy Katalonii kibice z naszego kraju mogli na bandach reklamowych baner, który promował singiel jednego z najpopularniejszych polskich artystów ostatniej dekady. Piosenka została stworzona do znanej gry wideo.

Znany polski artysta promowany w Barcelonie

Podczas oglądania transmisji na żywo mogliśmy zobaczyć wielu promowanych muzyków. Działo się tak, gdyż już drugi sezon głównym sponsorem FC Barcelony jest platforma streamingowa Spotify, gdzie można znaleźć utwory większości muzyków na świecie. Jednym z promowanych artystów był Dawid Podsiadło i jego singiel "Phantom Liberty" stworzony na potrzeby głośnego dodatku do polskiej gry Cyberpunk 2077 wyprodukowanej przez CD Projekt Red.

Obecność wizerunku polskiego artysty nie jest częstym widokiem na tak głośnym wydarzeniu sportowym, jak mecz FC Barcelony. Nie wiadomo jednak, czy owa reklama została wyświetlona globalnie, czy tylko dla polskich widzów przed telewizorami czy monitorami. Istnieje bowiem technologia, która dostosowuje reklamy na elektronicznych bandach do kraju odbiorcy. Niemniej, taka promocja na meczu piłkarskim to z pewnością duże wyróżnienie dla Dawida Podsiadły i samej gry Cyberpunk 2077.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077 | Robert Lewandowski
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy