Październikowa CyberMycha już w kioskach

Jesień zawitała u nas na dobre i choć póki co raczy nas piękną pogodą, warto zabezpieczyć się na wypadek deszczowych i chłodnych wieczorów. Na pewno doskonale rozjaśni je nowy numer czasopisma CyberMycha, które właśnie trafiło do kiosków i salonów prasowych. Październikowa edycja zawiera dwie, pełne wersje gier, a kosztuje 9,90 złotych.

Październik to jak wiadomo - sezon na misie! A konkretnie na jednego misia, który już wkrótce zacznie szczerzyć się z kinowych ekranów za sprawą filmu animowanego Sony Pictures. Tymczasem miś Boguś szczerzy się z okładki numeru 10/2006 i zachęca nas do zagrania w jego grę - opartą na wspomnianej animacji, doskonałą zabawę przygodowo-zręcznościową z Ubisoftu.

Jak zwykle do czasopisma dołączono dwie płyty CD, na których - prócz innych atrakcji - znajdziemy świetne, pełne wersje gier. Simomaniakom na pewno przypadnie do gustu "Pop Life: Droga na Szczyt". Mieliście kiedyś ochotę śledzić karierę idola popkultury, w drodze po sławę i pieniądze? A może macie ochotę nią pokierować? Opracowana w polskiej wersji językowej gra "Pop Life" właśnie na tym polega. Dużo śmiechu, fajna grafika i sporo opcji rozbudowy mieszkania - fani "The Sims" będą się czuli jak w domu.

Na drugiej płycie znaleźć można pełną wersję gry wyścigowej "Mashed", która podbije serce niejednego fana gatunku. Jeżeli znacie kultową serię "Micro Machines", "Mashed" na pewno przypadnie Wam do gustu. Cztery samochodziki, interesujące trasy, różne rodzaje broni i... gaz do dechy - tak pokrótce można opisać "Mashed". Dodajmy do tego tryb wieloosobowy i już możemy liczyć na eksplozje śmiechu i nie zawsze sportową rywalizację.

Dodatkowo na płytach CD znajduje się świetne demo gry "Lego Star Wars II", a także zwiastun wspominanego już "Sezonu na Misia". Są też łatki, tapety i poradniki - czyli wszystko, czego maniak gier komputerowych potrzebuje.

W samym magazynie, prócz dokładnych informacji o "Sezonie na Misia", znajdziemy też artykuł dotyczący najnowszej odsłony "Raymana" - "Raving Rabbids" zapowiada się znakomicie. A jeśli macie ochotę poprowadzić swoje własne oceanarium, przyjrzyjcie się grze pod tytułem "Marine Park Tycoon" i przekonajcie się, co mieli do powiedzenia na jej temat recenzenci. Do tego oczywiście komiksy, zabawy i dużo śmiechu w dziale Ale Ubaw.

CyberMycha 10/2006 czeka już w kioskach i salonach prasowych, w cenie 9,90 złotych.

Reklama
INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: wypadek | jesień
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy