Need for Speed Carbon jesienią

Wydawnictwo Electronic Arts Polska zapowiedziało "Need for Speed Carbon", kolejną odsłonę najpopularniejszej serii gier wyścigowych. Produkt powstaje obecnie w studiu EA Black Box w Vancouver.

"Need for Speed Carbon" to uliczne wyścigi następnej generacji, po których należy spodziewać się m.in. potężnej dawki adrenaliny. Tym razem, gracze będą udowadniać swoje umiejętności na niebezpiecznych drogach kanionów. Gra ukaże się w polskiej, kinowej wersji językowej (napisy) na PC DVD oraz PlayStation 2. Premiera odbędzie się w listopadzie tego roku.

"Jesteśmy niezmiernie dumni z możliwości wyznaczenia nowego kierunku rozwoju tej serii, a jednocześnie odkrycia ekscytujących trendów w kulturze samochodowej. W naszym przekonaniu, wyścigi w kanionach to prawdziwy test dla kierowców, a jednocześnie doskonały temat na grę" - powiedział Larry LaPierre, kierownik produkcji "Need for Speed Carbon".

To, co rozpocznie się w mieście, zakończy się w kanionach. "Need for Speed Carbon" przeniesie graczy do świata najbardziej niebezpiecznych wyścigów samochodowych. Wraz ze swoją ekipą przystąpisz do zaciętej rywalizacji, by przejąć kontrolę nad całym miastem. Stawiając wszystko na jedną kartę, będziesz zdobywać kolejne dzielnice opanowane przez konkurencyjne gangi. W momencie, gdy atmosferę rywalizacji podgrzeje obecność policji, bitwa przeniesie się do Carbon Canyon. W tym niebezpiecznym kanionie, reputację oraz przejęte wcześniej terytoria można utracić dosłownie na każdym zakręcie...

Dzięki przełomowej technologii Autosculpt, "Need for Speed Carbon" oferować ma niespotykane wcześniej możliwości tuningu samochodowego, dając pełną swobodę projektowania wyglądu pojazdów i zwiększania ich mocy.

"Need for Speed Carbon" zostanie wydana w wersjach na konsole następnej generacji: Xbox 360, PlayStation 3 oraz Wii. Gra ukaże się również na PlayStation 2, Xbox, Nintendo GameCube, Nintendo DS, Game Boy Advance, PSP, PC i telefony komórkowe.

Dowiedz się więcej na temat: wydawnictwo | CARBON

Reklama

Najlepsze tematy

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje