"Debiut Xbox Series X oraz Series S był najbardziej udany w naszej historii, jeśli mowa o liczbie urządzeń sprzedanych w premierowym miesiącu" - zapewnił menedżer, nie podając jednak żadnych konkretnych liczb. Pewnie byłoby jeszcze lepiej, gdyby nie trwające do dzisiaj problemy z dostawami.
Nadella dodał, że liczba abonentów usługi Xbox Game Pass przekroczyła 18 milionów. Jeszcze we wrześniu ubiegłego roku było to 15 milionów, więc przyrost jest na pewno imponujący i zadowalający włodarzy Microsoftu, dla których ta subskrypcja to przyszłość rynku gier wideo.
Dodał także, że po raz pierwszy sprzedać produktów od zewnętrznych firm wydawniczych przekroczyła w jednym kwartale 2 miliardy dolarów przychodów. "Budujemy pozycję na rynku konsol, ponieważ gracze zdają sobie sprawę z wartości naszego ekosystemu" - zapewniał mężczyzna.
Wszystko to oczywiście kropla w morzu Microsoftu. Cała korporacja wypracowała w drugim kwartale fiskalnym 43,1 miliarda dolarów przychodów, a zyski wzrosły do 15,6 mld dol. Największe wzrosty zanotowano w dziale serwerów rozproszonych, ale na drugim miejscu są właśnie gry wideo.
Xbox Series X: Unboxing konsoli next-gen Microsoftu
Xbox Series X zadebiutuje na rynku dokładnie za tydzień. Najmocniejszy sprzęt do gier w historii giganta z Redmond przyciąga nie tylko minimalistycznym designem, ale też potężną specyfikacją. Nie bez znaczenia jest także oferta subskrypcji Game Pass pozwalająca cieszyć się rozległym wachlarzem gier w ramach miesięcznego abonamentu. Właśnie dotarł do nas przedpremierowy egzemplarz urządzenia. Jesteście ciekawi, jak sprzęt nowej generacji Microsoftu prezentuje się w rzeczywistości i co kryje pudełko? Zapraszamy do obejrzenia galerii z unboxingu.





































