Xbox One X – Microsoft pokazał reklamę
W niedzielę Microsoft udostępnił nowy spot telewizyjny promujący najnowszą konsolę. Jej kampania reklamowa opiera się na haśle "Poczuj prawdziwą moc" i podkreśla przewagę platformy nad konkurencją.
Głównym atutem najnowszego Xboxa jest fakt, iż jest o 40% mocniejszy niż jego rywal, PS4 PRO, co często jest podkreślane przez Microsoft. W sklepach pojawi się 7 listopada, a jego cena w Polsce została określona na 2199 zł. Planowo nie zastąpi on jednak Xboxa One S, który pozostanie na półkach sklepowych.
Reklama opiera się na mocy urządzenia (podkreślanej piosenką Kanye Westa "Power"), a także na prawdziwych przeżyciach, które ma ono oferować. Realne odczuwanie podziwu, podekscytowania, strachu czy pasji ma być możliwe wyłącznie za pośrednictwem najnowszego produktu Microsoftu - jak twierdzi producent konsoli.
W najnowszej reklamie zaprezentowano też kilka gier, w których moc urządzenia będzie szczególnie odczuwalna. Są to tytuły takie jak Assassin’s Creed Origins, Forza Motorsport 7, Cuphead, a także Minecraft.
Ideą przewodnią reklamy jest wywołanie wrażenia, że wszystko jest lepsze i bardziej realne, gdy odczuwamy to za pośrednictwem Xbox One X. Czy tak będzie rzeczywiście? Polscy gracze będą mogli przekonać się już w przyszłym miesiącu.
JFK