Razer ogłasza współpracę z firmą Tencent

​Firma Razer poinformowała dzisiaj o rozpoczęciu współpracy z Tencent Holdings Limited ("Tencent"), dostawcą usług internetowych o wartości dodanej w Chinach. Współpraca ma pozwolić na przeniesienie mobilnej rozgrywki na jeszcze wyższy poziom.

Obie firmy skorzystają ze swoich mocnych stron, aby obsłużyć 2,4 miliarda aktywnych graczy na świecie i poszerzyć możliwości sprzętu, oprogramowania i usług mobilnych. Tencent to światowy wydawca popularnych hitów mobilnych, takich jak PUBG Mobile oraz Honor of Kings (na innych rynkach znany również jako Arena of Valor).

W 2017 roku Razer przedstawił pierwszy na świecie smartfon przeznaczony do gier, tworząc tym samym zupełnie nową kategorię smartfonów gamingowych. W jego ślady szybko poszły inne firmy, prezentując podobne urządzenia. Obecnie strategia Razera związana z grami mobilnymi wchodzi na wyższy poziom, skupiając się na ekosystemowym podejściu do tego segmentu rynku.

Reklama

Współpraca między Tencent i Razerem będzie koncentrować się na następujących obszarach:

1. Sprzęt

Tencent będzie ściśle współpracować z Razerem nad optymalizacją swoich gier pod kątem urządzeń Razera, włączając w to smartfon Phone oraz akcesoria mobilne takie, jak kontrolery do urządzeń tego typu zaprojektowane przez Razera.

2. Oprogramowanie

Obie firmy będą wspólnie pracować nad optymalizacją gier mobilnych Tencenta pod oprogramowanie mobilne Razera oraz aplikację Razer Cortex (na Androida), służącej jako wszechstronne narzędzie do uruchomiania gier mobilnych, które optymalizuje przy tym wydajność gier, poleca najnowsze tytuły, rekomenduje najlepsze oferty, a także pozwala na zarządzenie grami z jednego miejsca.
Obie firmy będą również badać możliwości wykorzystania technologii Razera w grach mobilnych Tencenta. Dotyczy to m.in. systemu oświetlenia Chroma RGB oraz THX Spatial Audio.

3. Usługi

W ramach współpracy Tencent i Razer przeanalizują również dodatkowe możliwości monetyzacji gier mobilnych np. poprzez integrację usług Razer i wiele innych.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Razer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy