Najważniejsze gry na Google Stadia nie wspierają 4K? Firma wydaje oświadczenie
Google Stadia zalicza kolejną wpadkę? Według panującej opinii w przypadku niektórych gier platforma amerykańskiej firmy nie obsługuje rozdzielczości 4K i 60 klatek na sekundę. Teraz przedsiębiorstwo wydało oświadczenie, w którym odniosło się do tych zarzutów.
Google Stadia nie zaliczyło szczególnie udanego debiutu z racji problemów sprawianych użytkownikom. Testy wykazały bowiem, że platforma podczas godzinnego grania potrafi pobrać dość sporą ilość danych zmniejszając internetowy pakiet danych, co dla osób z nałożonym przez operatora limitem stanowi niemały kłopot. W ubiegłym tygodniu portal 9to5google zarzucił Google kłamstwo po tym, jak okazało się, że kluczowe gry nie obsługują obiecanej wcześniej rozdzielczości 4K i 60 klatek na sekundę. Amerykański gigant postanowił wydać oświadczenie, w którym przyznaje, że Stadia streamuje w 4K oraz 60 fps na całej drodze od gry aż do wyświetlacza przy odpowiedniej prędkości sieci danego użytkownika.