Mysz dla fanów Counter-Strike: Global Offensive
SteelSeries ogłosił, że mysz dla fanów Counter-Stike: Global Offensive, Rival 300 CS: GO Fade jest już dostępna w sklepach, w sugerowanej cenie 279 zł.
Mysz powstała we współpracy z Valve, społecznością fanów gry CS oraz zawodowymi graczami, m.in. z zespołu Fnatic. Wygląd nowego Rival 300 nawiązuje do znanych z CS: GO skórek Fade.
"Mysz Rival jest najlepiej sprzedającą się myszą z sensorem optycznym na rynku. Pasuje do wielu gier, ale największe uznanie zyskała wśród fanów FPS-ów. Dlatego też nawiązaliśmy współpracę z Valve, aby stworzyć coś wyjątkowego dla społeczności CS" - powiedział Ehtisham Rabbani, CEO w SteelSeries.
"Początkowo Rival 300 CS: GO Fade dostępny był jedynie w limitowanej ilości podczas ESL One w Kolonii. Otrzymaliśmy jednak olbrzymią ilość próśb i pytań od fanów: czy i kiedy będzie można kupić taką samą mysz, również w innych krajach. Nie pozostało nam nic innego, jak spełnić ich życzenia" - dodał.
Model Rival został wyposażony w najnowszy sensor optyczny oraz opatentowane przełączniki pod przyciskami, których wytrzymałość przewidziano na ponad 30 milionów kliknięć. W procesie projektowania, tworzenia i testowania myszy Rival udział brali zawodnicy zespołu Fnatic, którzy stawali na najwyższym podium w tegorocznych międzynarodowych turniejach w Katowicach czy Kolonii.
Optyczny sensor, użyty w SteelSeries Rival, zapewnia dokładny tracking w każdej szybkości. Użytkownicy będą mogli wybrać preferowaną przez siebie rozdzielczość (do 6500 CPI) oraz preferowany czas reakcji (do 1 ms). Sensor zapewnia zerowe przyśpieszenie oraz umożliwia osiągnięcie szybkości 200 cali na sekundę przy przyśpieszeniu 50g.
Dzięki SteelSeries Engine 3, użytkownicy mogą dostosować mysz Rival do swoich potrzeb - estetycznych i technicznych. Od zmiany koloru podświetlenia (16.8 miliona barw do wyboru) i jego trybu po programowanie przycisków i makro, a także ustawienia SteelSeries ExactTech. Dodatkowo Rival posiada funkcję GameSense, która w czasie rzeczywistym pokazuje na myszy (za pomocą doboru podświetlenia) postępy w grze.