Hator zaprezentuje swoje najnowsze akcesoria gamingowe na PGA

Hator ogłasza udział w nadchodzącym wydarzeniu Poznań Game Arena 2024, które odbędzie się w dniach 25-27 października. Stoisko Hator będzie obfitować w wiele atrakcji, w tym prezentacje najnowszych produktów, skierowanych zarówno do casualowych, jak i hardcorowych graczy.

Poznańskie targi PGA to okazja, aby podkreślić swoją obecność i pokazać się w środowisku graczy od najlepszej strony. Taką strategię obrał Hator, który w tym roku zadebiutuje z najnowszymi produktami skierowanymi właśnie dla społeczności skupionej wokół gamingu. 

Na stoisku będzie można zapoznać się z najnowszą linią bezprzewodowych zestawów słuchawkowych, które mają na nowo zdefiniować immersyjne doświadczenia dźwiękowe. Mowa tu o modelach Hator Hypergang 3 Wireless oraz Hator Phoenix 2 Wireless. Te headsety wspierane przez aplikację Hator SyncHUB łączą w sobie jakość dźwięku, elegancki design i wydajność, aby sprostać zróżnicowanym potrzebom współczesnych graczy.

Reklama

Hator Hypergang 3 Wireless został zaprojektowany z myślą o elitarnych graczach. Zestaw oferuje wysokiej rozdzielczości dźwięk z minimalnym opóźnieniem oraz wydłużonym czasem pracy baterii, dzięki czemu sprawdzi się podczas długich sesji gamingowych. Certyfikacja Hi-Res & LDAC, hybrydowa redukcja szumów, dźwięk przestrzenny oraz funkcje śledzenia ruchów głowy, mają gwarantować wciągające doświadczenia na najwyższym poziomie.

Z kolei headset Hator Phoenix 2 Wireless to uniwersalny zestaw słuchawkowy idealny dla casualowych graczy. Oferuje on wsparcie technologii Hi-Res & LDAC, odpinany i zintegrowany mikrofon, hybrydowy ANC, dźwięk przestrzenny, a także funkcję śledzenia głowy oraz personalizowane podświetlenie RGB. Wszystkie te rozwiązania mają sprawić, że słuchawki sprawdzą się zarówno podczas maratonów gamingowych, jak i w codziennym użytkowaniu.

Uczestnicy tegorocznych targów Poznań Game Arena będą mogli odwiedzić stoisko Hator w hali 5, stoisko 49 i osobiście przetestować produkty oraz porozmawiać z przedstawicielami marki.

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: gaming
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy