Activision prezentuje silnik renderowania twarzy

Czy tak bedą wyglądać bohaterowie w next-genowym Call of Duty? Activision jako kolejna firma - po Nvidii i Quantic Dream - zaprezentowała silnik renderujący twarze bohaterów.

Pokazana postać wygląda na tyle realnie, że ktoś nieświadomy, iż ma do czynienia z wirtualnym modelem, mógłby pomylić go z prawdziwym człowiekiem...

Zademonstrowana w czasie GDC technologia to efekt prac wielu lat działu badań i rozwoju w Activision.

Prezentacja z dostępnego poniżej filmu została uruchomiona na komputerze z kartą graficzną GeForce GTX 680 i osiąga 180 klatek na sekundę. Na taki sprzęt nie każdego stać, ale ponoć już na GDC silnik działał w czasie rzeczywistym na - uwaga - dwuletnim laptopie.

A teraz zobaczcie sami jak to wygląda:

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Call of Duty | Activision | GeForce
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy