Acer ogłasza wyścig o przyszłość Ziemi

​97% prac naukowych o klimacie wskazuje zgodnie, że to człowiek odpowiada za globalne ocieplenie - wskazuje portal Nauka o klimacie. Dlatego właśnie Acer Polska rozpoczyna akcję edukacyjną, w której zachęca każdego z nas do walki o lepszą przyszłość dla naszego domu - Ziemi. Nagrodą jest bezpieczna przyszłość dla kolejnych pokoleń ludzkości.

"We współczesnym świecie ścigamy się o wszystko. Ale nie o to, co jest najważniejsze. O to kto zadba o nasz wspólny dom" - tymi słowami rozpoczyna się spot będący główną osią komunikacji nowej kampanii Acer "Join the green race". Celem jest zachęcenie jak największej liczby osób do dbania o Ziemię.

Poza manifestem w formie spotu, którego głosem jest współpracująca z marką Acer Polska Magdalena Boczarska, firma będzie też stawiać na inne akcje towarzyszące. Treści zachęcające do troski o Ziemię pojawią się w ramach kampanii digitalowych, w mediach społecznościowych marki oraz przy okazji specjalnych współprac z influencerami. Szczegóły kolejnych etapów będą ujawniane przy kolejnych etapach kampanii.

Reklama

Acer od lat podejmuje się różnych działań na rzecz Ziemi. Jedną z nich jest najmłodsza linia produktów marki, która miała swój debiut nieco ponad rok temu. To wtedy ogłoszono zapowiedź flagowego modelu Aspire Vero. To laptop którego obudowa jest w 30%, a klawiatura nawet w 50% została wykonana z plastiku pochodzącego z recyklingu.

Aspire Vero to także sprzęt, który posiada specjalne rozwiązania pozwalające na zmniejszenie zużycia energii, a całość została zapakowana w opakowanie w pełni nadające się do ponownego przetworzenia. Laptopy posiadają również bogate wnętrze w postaci procesora Intel Core i5 lub i7, piętnastocalowych ekranów Full HD z technologią IPS oraz wydajnej karty Intel Iris Xe Graphics, która spokojnie pozwoli na uruchomienie mniej wymagających gier.

Firma Acer podejmuje też szereg innych działań na rzecz Ziemi, zarówno na szczeblu lokalnym jak i międzynarodowym. Jedną z największych inicjatyw jest projekt Earthion, który zakłada realizację wielu zadań w trosce o naszą planetę. To między innymi redukcja emitowanego dwutlenku węgla, ograniczenie zużycia energii w produkowanych sprzętach i zaangażowanie dostawców firmy do działań zgodnie z postulatami inicjatywy RE100. Tajwański producent - odpowiadający także za markę Predator - chce, by ciągu najbliższych 3 lat, czyli do 2025 roku, 30% zawartości jego podstawowych produktów stanowiły tworzywa sztuczne.

Na szczeblu lokalnym pracownicy Acer Polska biorą z kolei regularny udział w eko-dyżurach. Firma sfinansowała też pasiekę we Wrocławiu, ławkę solarną w Poznaniu, kosze do wyławiania plastiku z Morza Bałtyckiego, a także pojemniki na elektrośmieci w wybranych miejscach w Polsce.

INTERIA/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Acer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy