Greyhill Incident - recenzja. Jeśli tak ma wyglądać inwazja obcych...

Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe

Greyhill Incident

Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Greyhill Incidentmateriały prasowe
Greyhill Incident
Plusy
  • inspiracja klasyką filmów o inwazji obcych
  • nienajgorsza grafika
Minusy
  • chaotyczna i nudna fabuła
  • frustrująca mechanika skradania
  • powtarzalne zadania
  • gdzie tu element grozy?!
  • sztuczne dialogi
  • mało interesujący design obcych
  • powtarzalni przeciwnicy
  • niesatysfakcjonujące zakończenie
  • skandalicznie krótki czas gry
Ocena redakcji20/100
Faux Paux: Mateusz Kanik, nowe studio twórcy Wiedźmina i CyberpunkaPolsat Games
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?