Starcraft II - konferencja

INTERIA.PL
  • Produkcję drugiej odsłony cyklu StarCraft rozpoczęto tuż po zakończeniu prac nad dodatkiem do gry WarCraft III, czyli w 2003 roku.
  • Grę tworzy czterdziestoosobowy zespół.
  • StarCraft II jest już grywalna w trybie wieloosobowym wszystkimi frakcjami.
  • Jedno z pytań dotyczyło prędkości rozgrywki w zademonstrowanych przez Blizzard Entertainment, Inc. materiałach filmowych. Fani gry nie byli specjalnie zadowoleni z faktu, że zmagania toczone są w znacznie wolniejszym tempie, niż w pierwowzorze. Twórcy nowego StarCrafta wyjaśnili, że produkt umożliwia zmianę szybkości gry, podobnie jak miało to miejsce w WarCraft III. Nie ma zatem powodów do obaw.
  • Kampania dla jednego gracza będzie kontynuacją historii opowiedzianej w StarCraft oraz w StarCraft: Brood War. W drugiej odsłonie cyklu na pewno zobaczymy takich bohaterów, jak: Zeratul, Jim Raynor oraz Kerrigan.
  • Autorzy potwierdzili, że w grze nie pojawi się czwarta frakcja - tak sugerowali Koreańczycy, którzy opublikowali w kwietniu plotki o drugiej części StarCrafta. W zmaganiach uczestniczyć będą wyłącznie Terranie, Protosi oraz Zergowie.
  • Gra nie będzie mieć limitu jednostek.
  • System zarządzania surowcami będzie zawierać pewne udoskonalenia, ale mimo to pozostanie bardzo podobny do rozwiązań z pierwszego StarCrafta.
  • Pełna wersja gry będzie zawierać edytor map.
  • Autorzy nie ustalili jeszcze wymagań sprzętowych, ale wiadomo już, że gra będzie wspierać systemy operacyjne Windows XP i Windows Vista oraz karty graficzne obsługujące Pixel Shader 2.0. Nie wiadomo na razie czy StarCraft II będzie korzystał z dobrodziejstw dziesiątej generacji bibliotek DirectX.
  • Inicjatywa koncernu Microsoft w postaci usługi Live dla PeCetów nie sprawi, że Blizzard Entertainment, Inc. zmieni swoją strategię dotyczącą rozgrywek online - Battle.net pozostaje tu absolutnym priorytetem. Niestety, nie oznacza to, że internetowe potyczki w StarCraft II pozostaną darmowe. Obecni podczas konferencji przedstawiciele firmy nie chcieli jednoznacznie odpowiedzieć na pytanie, czy za rozgrywkę będą pobierane opłaty. To źle wróży...
  • Nie ma żadnych planów stworzenia konwersji gry na konsole.
  • Nie ustalono jeszcze daty premiery. Wydaje się wątpliwe, aby produkt zadebiutował w tym roku.
Gry-Online
Masz sugestie, uwagi albo widzisz błąd?