Real Boxing 2 będzie wirutalną adaptacją spin-offa Rocky’ego!

Gra otrzymała podtytuł Creed.

Pierwsze Real Boxing było całkiem niezłą grą bokserską, o czym świadczy chociażby średnia ocen w serwisie Metacritic, która uplasowała się na poziomie 76%. Niedawno zapowiedziano kontynuację produkcji, która ma szansę być równie dobra – o ile nie lepsza – jak oryginał. Wygląda na to, że potencjał tkwiący w projekcie dostrzegli nie tylko gracze.

Niedawno Polacy z Vivid Games poinformowali bowiem, że udało im się zdobyć prawa do licencji filmu Creed, którą mają zamiar wykorzystać w powstającym Real Boxing 2. Gdyby ktoś nie wiedział – kinowa produkcja jest spin-offem kultowej serii bokserskiej opowiadającej o losach Rockiego Balboy.

Reklama

Głównym bohaterem obrazu będzie tytułowy Adonis Jonhson Creed, syn słynnego pięściarza Apollo Creeda. Chłopak marzy o tym, by dorównać swojemu ojcu, dlatego też zwraca się o pomoc do Rockiego, prosząc, by ten wziął go pod swoje skrzydła.

Dotychczas nie wiadomo było, w jaki sposób developerzy z Vivid Games zamierzają zrobić użytek z licencji na Creed, ale kilka dni temu podzielili się konkretnymi informacjami. Okazuje się, że plany rodzimego studia są ambitne – „dwójka” będzie oficjalną egranizacją spin-offu Rockiego.

Co to oznacza? Przebudowany zostanie tryb dla pojedynczego gracza. Użytkownicy pokierują w nim Adonisem, któremu pomogą w treningu. W trakcie zabawy stoczą wiele pojedynków, pnąc się po szczeblach kariery.

Rodzimi developerzy obiecują ponadto, że będą stale rozwijać grę po jej premierze. W planach są chociażby klasyczne pojedynki, w których gracze przejmą kontrolę nad Rockym walczącym m.in. z Apollo Creedem, Clubberem Langiem i Ivanem Drago.

Vivid Games postanowiło również zmienić nazwę produkcji, dodając do niej podtytuł Creed. Gra ma trafić na urządzenia mobilne działające pod kontrola iOS oraz Androida w okolicach premiery filmu. Ten zaś na ekrany amerykańskich kin wejść ma 25 listopada (do Polski trafi dopiero 16 stycznia przyszłego roku).

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Przejdź na