Zmiany na szczycie Activision – odejdzie dyrektor generalny

​Niedługo dojdzie do roszad w kierownictwie Activision Publishing - firmy wchodzącej w skład koncernu Activision Blizzard. Ze spółki odejdzie obecny dyrektor generalny.

Stojący na czele wydawcy Eric Hirshberg poinformował, że w marcu zamierza zrezygnować ze swojego stanowiska. To oznacza, że odejdzie po niecałych ośmiu latach pracy, którą rozpoczął we wrześniu 2010 roku.

Jako szef Activision Publishing bezpośrednio odpowiadał Bobbym Kottickiem, czyli obecnym dyrektorem generalnym koncernu Activision Blizzard. Pod kierownictwem menedżera firma osiągnęła wiele istotnych sukcesów.

Do swoich sukcesów Hirshberg może zaliczyć zwiększenie popularności serii Call of Duty. Warto zaznaczyć, że wielokrotnie pojawiał się na branżowych imprezach, by osobiście zapowiedzieć prezentacje kolejnych odsłon strzelanki.

Reklama

Nie obyło się jednak bez trudności. Ustępujący dyrektor generalny musiał zmagać się przede wszystkim z problemami związanymi z dwoma częściami Destiny - pierwszego od dawna nowego cyklu przygotowanego przez wydawcę.

- To wspaniała firma. Taka, która regularnie dostarcza swoim fanom epickich doświadczeń na skalę, na jaką inne nie potrafią. Mogę jedynie podziwiać niesamowitą drużynę, którą miałem przyjemność prowadzić. Jestem też wdzięczny Bobby’emu Kottickowi za danie mi możliwości zmiany oraz za wizję i przekonanie, z którymi przekształcił osobę kreatywną w menedżera - oznajmił Hirshberg w wystosowanym do mediów oświadczeniu.

- W trakcie kadencji Erica mieliśmy historyczne osiągniecia i wielkie sukcesy. Jest inspirującym liderem, a my wszyscy tęsknimy za jego kreatywnością i nieustępliwością. Zostawia zespół, marki i firmę w świetnej pozycji, ma też moje pełne wsparcie i uznanie - dodał zaś Kottick.

Na razie nie wiadomo, kto zostanie nowym dyrektorem generalnym Activision Publishing - obecnie trwają poszukiwania osoby, która zastąpi Hirshberga. Nazwisko kolejnego szefa firmy powinno zostać ujawnione w ciągu kilku najbliższych tygodni.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Activision
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy