Za opóźnieniem Cyberpunk 2077 stoi obecna generacja konsol

​Ogłoszone wczoraj, kolejne opóźnienie daty premiery Cyberpunk 2077 rozczarowało wielu fanów. Jednocześnie przedstawiciele zarządu firmy CD Projekt przeprowadzili telekonferencję, na której odpowiadali na pytania finansistów. Ujawniono kilka interesujących szczegółów na temat decyzji.

Czym różni się to opóźnienie od poprzednich? Menedżerowie studia zapewniają, że gra jest teraz kompletna - przynajmniej na niektórych platformach - a dalsze prace obejmują już tylko szlifowanie błędów i poprawianie ogólnej jakości. Wydaje się jednak, że gdzieś już to wszystko słyszeliśmy.

"Mamy gotową grę na PC i dobrze gra się w nią na konsolach nowej generacji. Finalizujemy proces dotyczący konsol obecnej generacji. Wydanie gry 19 listopada było możliwe, ale uważamy, że to, iż będziemy mieć więcej czasu, pomoże nam" - powiedział prezes Adam Kiciński podczas konferencji.

Reklama

A więc wygląda na to, że największe problemy są ze sprzętem obecnej generacji: PlayStation 4 oraz Xbox One. To nie powinno być większym zaskoczeniem - to już wiekowe urządzenia, a Cyberpunk 2077 jest przedsięwzięciem ambitnym pod względem wymagań sprzętowych. Konieczne są cięcia.

Część obserwatorów sugeruje, by w ogóle zrezygnować z premiery na obecnej generacji konsol, lecz takie posunięcie wydaje się być bardzo mało prawdopodobno, ponieważ PS4 i Xbox One to miliony urządzeń na całym świecie i zapewne zdecydowano większość popremierowych zysków firmy.

"Zdajemy sobie sprawę, że już to od nas słyszeliście, ale tym razem jesteśmy blisko premiery, gra jest gotowa, można ją przejść. Chcemy poprawić jakość i pozbyć się drobnych błędów" - przytomnie dodał inny członek zarządu, Michał Nowakowski. Testerzy są podobno pod dużym wrażeniem tytułu.

"Z jednej strony nie jesteśmy dziś szczęśliwi, ale z drugiej jesteśmy naprawdę pewni, że mamy w rękach coś wyjątkowego. Gdy gra wyjdzie, każdy zda sobie sprawę, jak trudne było to zadanie i zobaczy, jak wspaniała jest gra" - powiedział Kiciński, który jest też zadowolony z liczby preorderów.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Cyberpunk 2077
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy