XDefiant: Szef Ubisoft San Francisco przyznaje, że zawalono sprawę progresu w grze

Ubisoft San Francisco zapowiada, że wprowadzi zmiany w rozgrywce i systemie postępów w grze po tym jak gracze wyrazili swoją opinię na temat tych elementów w XDefiant.

Według producenta wykonawczego Marka Rubina, zespół podwoi prędkość, z jaką gracze będą mogli awansować na kolejne poziomy, co obecnie wymaga 3 000 punktów doświadczenia. Awans zostanie zmieniony na wymagający jedynie 1 500 punktów doświadczenia, jednak poziomy, których gracze potrzebują do odblokowania skórek mistrzowskich, pozostaną takie same. Oznacza to, że zdobywanie statusu Gold będzie o 14% szybsze niż wcześniej, podobnie jak szybsze będzie odblokowywanie dodatków do broni. Zmiany mają nastąpić wkrótce, ale nie podano jeszcze konkretnej daty kiedy pojawi się stosowna aktualizacja.

Reklama

Rubin wyjaśnił, że głównym systemem wymagającym grindowania w XDefiant było Weapon Mastery. Ponieważ był to jedyny grind w grze, studio obawiało się, że gracze zbyt szybko osiągną maksymalny poziom, co sprawi, że odblokowywanie skórek będzie mniej satysfakcjonujące. Problem polega na tym, że zespół wprowadził zmianę, gdy gra była aktywna, co wpłynęło na graczy, którzy już włożyli pewien wysiłek w robienie postępów. Teraz zespół powróci do tego, jak system ten wyglądał wcześniej, zapowiada nawet jego pewne poprawki. Jednocześnie Rubin przeprosił graczy i przyznał, że studio powinno było skupić się na nowych grindach i wyzwaniach, aby gra była przyjemniejsza:

XDefiant otrzyma pierwszą zawartość nowego sezonu, wraz z listą rankingową już 2 lipca. Do gry dołączy również nowa frakcja, którą jest GSK z Rainbow Six Siege. Niedawno też zapowiedziano, że wkrótce do XDefiant trafi bardzo wyczekiwany przez graczy tryb - team deathmatch.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: XDefiant | Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy