Xboxy doczekały się zupełnie nowej odsłony sklepu Microsoftu

​Microsoft właśnie uruchomił przedsprzedaż swoich nowych Xboxów, czyli Xbox Series X oraz Xbox Series S, ale to nie wszystko, co producent ma nam dziś do zaoferowania.

Sklep Microsoftu na konsolach Xbox One doczekał się bowiem zupełnie nowej odsłony. Producent przekonuje, że przeprojektowanie sklepu zajęło mu całe lata i trzeba przyznać, że zmiany są naprawdę znaczące, gdyż nie ograniczają się jedynie do kosmetyki. Nowa wersja MS Store on Xbox sprawia, że korzystanie ze sklepu jest bezpieczniejsze, szybsze i łatwiejsze niż kiedykolwiek wcześniej. Wśród nowych funkcji wymienić można krótsze czasy ładowania, zaprojektowaną na nowo opcję wyszukiwania i rozszerzone ustawienia bezpieczeństwa, które z pewnością docenią rodzice.

Reklama

Jak podaje Microsoft, bardzo dużą poprawę uzyskano w szybkości działania sklepu, którego interfejs, w większości przypadków, ładuje się w niecałe 2 sekundy. Mocno przebudowano także jego główną stronę, byśmy łatwiej mogli zorientować się w co grają nasi znajomi i sprawdzić, co znajduje się na wyprzedaży w danym momencie. Bardzo poprawiono także samą nawigację, w czym pomogą nowe filtry wyszukiwania, usprawniona lista życzeń i kosz na zakupy, w którym lepiej widać, co do niego dodano. Rodzice z kolei ucieszą się z faktu, że nowy interfejs lepiej podkreśla rating produktów i ułatwia opiekunom znoszenie restrykcji z konkretnych tytułów.

Nie da się ukryć, że Microsoft w ostatnich dniach mocno przeszedł do ofensywy i obecnie jest bardzo zapracowany. Zaledwie wczoraj dowiedzieliśmy się, że koncern wykupił firmę ZeniMax Media, czyli właściciela Bethesdy, id Software i Arkane Studios za 7,5 mld USD. Po sfinalizowaniu tej umowy, co nastąpić ma w połowie przyszłego roku, gry Bethesdy zaczną pojawiać się w Game Pass na Xboxach i PC, a poza tym nowe tytuły tych producentów staną się zapewne ekskluzywne dla platform Microsoftu. Dziś z rana ruszyła przedsprzedaż nowej generacji i dowiedzieliśmy się, że Game Pass ma już 15 mln użytkowników, a do tego dochodzi jeszcze nowy sklep.  

Daniel Górecki - ITHardware.pl

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Microsoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy