Wyjątkowa muzyka i więcej o The Bard's Tale IV w serii materiałów wideo

inXile Entertainment, studio założone przez Briana Fargo, przedstawia najnowszą prezentację wideo przybliżającą warstwę muzyczną w grze The Bard’s Tale IV: Barrows Deep. Materiał wideo, podobnie jak poprzednie, jest już dostępny w wersji spolszczonej na oficjalnym polskim profilu gry.

Doborowa obsada folkowych muzyków Gaelic pod przewodnictwem producenta, Geda Grimesa znanego z zespołu Simple Minds, sprawiła, że kompozycje w The Bard’s Tale IV: Barrows Deep to - jak opisuje swoje wrażenia Brian Fargo - "jeden z najwspanialszych soundtracków z gier, przy jakim miał okazję pracować".

Muzyka zawsze stanowiła fundamentalny element i nowatorski element tej serii. Jej znaczenie odzwierciedla nawet sam tytuł gry. A w przypadku najnowszej odsłony jej centralna rola jest wyraźniejsza niż kiedykolwiek. Najnowszy z serii materiałów wideo pokazuje jak decyzja inXile by gra nawiązywała do elementów szkockiego folkloru stała się bezprecedensową szansą na stworzenie świata żywego nie tylko wizualnie ale i muzycznie. Sami muzycy również nie kryją swojej ekscytacji możliwością przybliżenia tego elementu szkockiej kultury światowej społeczności graczy. Materiał wideo można obejrzeć na oficjalnym polskim profilu FB gry, wraz z wcześniejszymi prezentacjami poświęconymi kreacji postaci, walce i bohaterom niezależnym:

Reklama

Kolejna dobra wieść, jaką ma dla nas inXile, to osiągnięcie pierwszego progu w społecznościowej inicjatywie promocyjnej The Bard’s Tale IV: Barrows Deep. Grę dodało do swoich list życzeń już ponad 100 000 osób, a co za tym idzie inXile we współpracy z Red Hook Studios, twórcami Darkest Dungeon, dodało do nowej odsłony The Bard’s Tale charakterystyczną pochodnię z tego tytułu.

Z osiągniętym już pierwszym progiem, akcja trwa i nabiera tempa. Zainteresowani gracze mogą dodać grę do listy życzeń na Steamie, GOG-u lub Humble Store. Po przekroczeniu pułapu 300 tysięcy uczestników, cena gry obniżona zostanie z $39,95 na $34,95. Kolejny próg, 500 tysięcy uczestników, to obniżenie ceny standardowej o całe 25%, do poziomu $29,95 i stworzenie dla wszystkich darmowego, fabularnego DLC.

Duże zainteresowanie wzbudził polski motyw kampanii, który powstał częściowo z pomysłu polskiej społeczności graczy. Jeśli w inicjatywie listy życzeń weźmie 30 000 osób z Polski, kolejny wyjątkowy artefakt - magiczna Złota Cebula generująca wyjątkowe okazje u sklepikarzy - zostanie dodana do gry i udostępniona wszystkim graczom świata. Szczypta polskiego humoru i autoironii uwieczniona w grze będącej częścią historycznej serii? Wszystko w rękach polskich graczy!

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: The Bard's Tale IV
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy