Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Wydane w czerwcu Disintegration zamknie serwery w listopadzie

​Sieciowa strzelanka Disintegration nie podbiła serc graczy. Produkcja studia V1 Interactive, założonego przez jednego z twórców cyklu Halo, debiutowała w połowie czerwca, a wczoraj ogłoszono, że serwery zostaną wyłączone już w listopadzie tego roku, zaledwie pięć miesięcy później.

"Podjęliśmy trudną decyzję o usunięciu trybów wieloosobowych Disintegration na wszystkich platformach sprzętowych. Odbędzie się to fazami, zaczynając dzisiaj, od wbudowanego sklepu. Proces zakończy się 17 listopada, pełnym usunięciem multiplayer" - napisano na stronie gry.

Reklama

Kampania fabularna pozostanie dostępna bez przeszkód. "Choć nasi graczy wykazali zainteresowanie kampanią, produkcja miała niestety problemy ze zbudowaniem znaczącej grupy odbiorców, by zaoferować komfortowe potyczki wieloosobowe" - dodają twórcy ze studia V1 Interactive.

Disintegration wydano 16 czerwca na komputerach PC oraz konsolach Xbox One i PS4. Akcja toczy się w przyszłości, na Ziemi dotkniętej zmianami klimatycznymi, przeludnieniem, niedoborami żywności oraz globalną pandemią, które postawiły ludzkość na krawędzi wymarcia. Realistycznie.

Naukowcy podjęli środki za pomocą których ludzki mózg można było usunąć i chirurgicznie zamknąć w robotycznej zbroi; proces ten znany jest jako Integracja. Miało to być tymczasowe rozwiązanie wobec nieuniknionego kryzysu. Jak można się domyślać, proces stał się dość permanentny.

Gracz wciela się w Romera, bohatera poddanego Integracji. Misją jest poprowadzenie małej grupy banitów - ludzi, którzy zdecydowali się walczyć i przetrwać - w stronę lepszej przyszłości. Romer i ruch oporu mają nadzieję nie tylko na uchronienie bliskich, ale również na ponowne stanie się ludźmi.

Brzmi ciekawie, ale kampania była dość nudna, a misje bazowały na mapach z trybu sieciowego, co nigdy nie jest dobrym pomysłem na ciekawą powieść fabularną. Również zmagania wieloosobowe w recenzjach opisywane były jako zbyt chaotyczne - gracz kierował małymi zespołami postaci.

Dowiedz się więcej na temat: Disintegration

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje