Wszystkie oddziały Rockstar z pracują z domów

​Koronawirus szaleje na całym świecie, więc i twórcy gier wideo muszą - a przynajmniej powinni - podejmować odpowiednie kroki, by zabezpieczyć swoich pracowników przez zakażeniem. Przykładem jest Rockstar, który poinformował w niedzielę, że wysłał wszystkich zatrudnionych do domów.

"W celu zredukowania potencjalnego wpływu Covid-19, Rockstar Games wprowadził tryb pracy domowej we wszystkich naszych międzynarodowych biurach i studiach" - napisano w komunikacie opublikowanym na Twitterze. Nie jest obecnie jasne, czy wszyscy mogą pracować w ten sposób.

"Po spędzeniu znacznego czasu na badaniach i konsultacjach z zespołami na całym świecie, zaczęliśmy wprowadzać system pracy zdalnej w ubiegłym tygodniu i jesteśmy przekonani, że mamy rozwiązania, które pozwolą kontynuować prace przy minimalnych problemach" - czytamy dalej.

Reklama

Następnie Rockstar zapewnia, że serwery sieciowe będą nadal funkcjonowały bez żadnych zmian i problemów, podobnie jak pracownicy z działów pomocy technicznej. "Zdrowi i bezpieczeństwo naszych pracowników i ich rodzin pozostaje naszym najważniejszym priorytetem" - napisano.

Rockstar Games zatrudnia na całym świecie ponad 2 tysiące pracowników. Nie tylko w szkockiej centrali w Edynburgu, ale także w Bangalore w Indiach, w Londynie, Leeds, w Andover w stanie Massachusetts, w Kalifornii, w Kanadzie oraz w Nowym Jorku, gdzie działa dział wydawniczy.

Nie jest obecnie jasne, czym dokładnie zajmuje się firma. Na pewno dalszym wsparciem GTA Online oraz Red Dead Online, lecz poza tym znajdujemy się w sferze plotek oraz domysłów. Pewną propozycją wydaje się być Grand Theft Auto 6, lecz nie znamy żadnych szczegółów na temat tytułu.

Ostatnio coraz częściej mówi się o umieszczeniu akcji nowej odsłony gdzieś w latach 80 lub 90, i to nie w jednym, lecz nawet w trzech różnych miastach. Są to jednak doniesienia szyte dość grubymi nićmi i wydaje się, że lepiej na razie uzbroić się w cierpliwość w oczekiwaniu na oficjalne informacje.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Rockstar
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy