World of Warcraft. Gracze krytycznie o ostatnich decyzjach Blizzarda

Nowy dodatek do World of Warcraft ujrzał światło dzienne, a razem z nim solidna porcja kontrowersji. Blizzard martwi się ostatnio najwyraźniej, że gracze za szybko levelują podczas The War Within.

World of Warcraft: The War Within zadebiutował niedawno w dwóch częściach. Na początku wczesny dostęp do gry zyskali posiadacze droższej edycji, a później wszystkie osoby z podstawową wersją. Pierwsze dni minęły więc weteranom pod znakiem odkrywania wszystkich sekretów, levelowania postaci i obserwowania, jak wiele zmieniło się przez ostatnie dwa lata, od premiery Dragonflighta. Bardzo szybko w oczy rzucił się wielu osobom fakt, że levelowanie jest bardzo szybkie. Przede wszystkim, postaci z przedmiotami z poprzedniego dodatku wydawały się silne i bardzo łatwo radziły sobie nawet ze zwykłymi dungeonami. Kampania nie rzucała też nikomu większych wyzwań i skończyła się dosyć szybko, zostawiając postać w okolicach 78 poziomu, z dwoma poziomami do nowego maksymalnego levela. 

Reklama

Jak się szybko okazało, problem leżał w tym, jak postać skaluje się w dungeonach. Paradoksalnie, im bliżej byliśmy 70 poziomu, tym więcej obrażeń zadawaliśmy. Kolejne poziomy zapewniały nam lepsze przedmioty i wyższy item level, ale w praktyce nie radziliśmy sobie tak łatwo z przeciwnikami. Blizzard zaadresował niedawno ten problem i sprawił, że skalowanie zostało naprawione i postaci na niższych poziomach nie będą robiły teraz tyle obrażeń. 

Nie wszyscy pozytywnie przyjęli te wieści. Pierwsze doświadczenie z The War Within może faktycznie powinno być nieco trudniejsze i nie powinniśmy pojedynczymi umiejętnościami eliminować fal przeciwników. Wprowadzone zmiany mocno zaatakowały jednak proces levelowania nowych postaci, na czym skupiona jest aktualnie bardzo duża część weteranów. Zanim do gry trafią raidy i mityczne dungeony, gracze chcą mieć kilka postaci gotowych na nową zawartość. Proces levelowania jest teraz dłuższy, trudniejszy i w porównaniu do stanu The War Within sprzed kilku dni, może wydawać się bardzo nużący. Gracze sugerują również, że zapewniono przy tym przewagę posiadaczom wczesnego dostępu do gry. Osoby, które więcej wydały na nowy dodatek do World of Warcraft, mogły wykorzystać bardziej korzystne skalowanie i wielu z nich ma już kilka postaci na 80 poziomie. 

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: World of Warcraft | Blizzard Entertainment
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy