Wiedźmin: Wyniki sprzedaży w Polsce

Jak polska marka radziła sobie do tej pory na rodzimym rynku?

Liczba jest siedmiocyfrowa. Podczas warszawskiej konferencji prasowej, Cdp.pl podsumowało obecność marki na rodzimym rynku wyrazistą liczbą. Od czasu premiery "jedynki", gry z wiedźmińskim medalionem sprzedały się w... (werble)... okrągłym milionie egzemplarzy! (A na całym świecie liczba ta rośnie do imponujących czternastu milionów!).

Sporo do puli dołożył ubiegłoroczny Dziki Gon, który - wraz z Sercami z Kamienia - rozszedł się w nakładzie 375 tys. sztuk (jeszcze w sierpniu informowano o 260 tys. egzemplarzy), co - bez zaskoczenia - uczyniło go w roku ubiegłym najlepiej sprzedającą się grą w Polsce.

Reklama

Nieźle poradziły sobie i inne tytuły w ofercie dystrybutora - Farming Simulator 15 trafił do 108 tys. graczy, zbyt akcesoriów do Disney Infinity idzie w 150 tys., a Call of Duty: Black Ops 3 sprzedał się dwa razy lepiej niż Advanced Warfare (acz tu konkretnych liczb brak). Pamiętajmy też, że w ofercie dystrybutora znalazły się także piąty Metal Gear Solid i StarCraft 2: Legacy of the Void.

Finansowy sukces (w samym 2015 akcje Cdp.pl zwiększyły swoją wartość dwukrotnie) pozwolił firmie na poszerzenie swojej oferty m.in. o gogle HTC Vive. Co tu dużo gadać - są to wyniki imponujące i należy uchylić przed nimi kapelusza. Zwłaszcza że już wkrótce do wiedźmińskiej puli kolejne dziesiątki (setki?) tysięcy dołoży planowane na pierwszą połowę roku rozszerzenie Krew i Wino.

Niejako przy okazji firma ogłosiła urodzinową wyprzedaż, o której więcej możecie przeczytać na tej stronie.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy