Wiedźmin: Eliksiry z gry trafią do sklepów

​W sklepach pojawiły się napoje firmy Oshee inspirowane grą Wiedźmin 3: Dziki Gon - poinformował CD Projekt.

Wiedźmin 3: Dziki Gon to wciąż najmocniejsza marka w portfolio CD Projektu. Nic dziwnego, że polska spółka wciąż monetyzuje ją na różne sposoby. Do sklepów trafiła właśnie seria napojów z wizerunkami postaci z gry. Za jej produkcję oraz dystrybucję odpowiada rodzimy koncern Oshee.

Na półki sklepowe trafiły napoje izotoniczne oraz energetyczne z wiezerunkami postaci z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Na butelkach i puszkach możemy zobaczyć sylwetki Geralta, Yennefer, Ciri oraz Eredina. Jest też wśród nich "energetyk" z symbolem Szkoły Wilka.

Reklama

Oshee przygotowało także promocję, w której można wygrać przeszło 2 tys. nagród. Wśród nich znalazło się m.in. 400 kluczy na Wiedźmina 3: Dziki Gon oraz 400 kodów na dostęp do koncertów z muzyką z gry. Jeśli chcecie spróbować szczęścia, musicie zachować paragon, a następnie odwiedzić stronę www.oshee-wiedzmin.pl.

Warto zwrócić uwagę, że na produktach Oshee pojawił się odświeżony wizerunek Geralta, który CD Projekt RED zaprezentował podczas niedawnej konferencji, organizowanej wspólnie z platformą Netflix. Nieco odmieniona twarz głównego bohatera serii znalazła się na okładce Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu w wersji na Xbox Series X|S oraz PlayStation 5.

Co się tyczy next-genowej wersji gry, w dalszym ciągu nie wiadomo, kiedy możemy się go spodziewać. Podczas ostatniego spotkania z inwestorami CD Projekt poinformował, że ulepszenie Wiedźmina 3: Dzikiego Gonu na PlayStation 5 oraz Xbox Series X|S może przesunąć się na przyszły rok. Jeszcze bardziej prawdopodobne, że dojdzie do tego w przypadku next-genowej aktualizacji Cyberpunka 2077.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy