Wiedźmin 3: Dziki Gon - na kłopoty wsparcie techniczne CDP RED
Twórcy trzeciej części przygód Geralta ostatnio otrzymują maile z pytaniami dotyczącymi wadliwych nośników do Wiedźmina 3.
W związku z tą sytuacją polski producent postanowił wydać stosowny komunikat dla graczy, w których podaje kilka faktów oraz wyjaśnień. Stosowny tekst możecie przeczytać poniżej:
"Drodzy Gracze,
w ostatnim czasie otrzymujemy sygnały, że u niektórych z Was pojawiły się problemy z odczytem i instalacją z płyt DVD gry Wiedźmin 3: Dziki Gon w wersji PC. Jest dla nas absolutnym priorytetem, aby każda osoba która nabyła grę była w pełni zadowolona, dlatego też nasz dział pomocy technicznej dokładnie zbadał już znaczną część ze zgłoszonych problemów.
Przede wszystkim chcielibyśmy Was zapewnić, że komplikacje przy instalacji gry występują tylko u niewielkiej liczby użytkowników oraz że nadal możecie pobrać swoją kopię gry za pośrednictwem serwisu GOG.com, bez konieczności jej instalowania z płyty - to najdogodniejsze rozwiązanie pozwoli Wam cieszyć się rozgrywką już teraz, podczas kiedy my będziemy rozwiązywać problem z płytą.
Nieprawidłowości w odczycie danych z nośników pojawiają się najczęściej przy skraju warstwy/płyty: nośnikiem fizycznym gry jest dwuwarstwowa płyta DVD. Występują one jedynie w niektórych specyficznych przypadkach i wynikają z indywidualnych ustawień sprzętowych czytnika (np. prędkości odczytu danych z nośnika, czy moc lasera w głowicy). Przy ustawionej maksymalnej prędkości odczytu może się zdarzyć, że wiązka laserowa jest zbyt słaba, algorytm korekcji danych nie działa prawidłowo i zgłasza błędy sumy kontrolnej (CRC).
Pierwszym sposobem rozwiązania problemów w takim przypadku jest zapoznanie się z przygotowaną przez nasza pomoc techniczną instrukcją na tej stronie. Jeśli informacje tam zawarte nie są dla Was jasne lub potrzebujecie dalszego wsparcia, skontaktujcie się proszę z naszymi konsultantami pod numerem telefonu 801 801 815 lub za pośrednictwem formularza: dostępny tutaj.
Możecie również udać się do punktu, w którym zakupiliście grę i przekazać obsłudze sklepu kompletne etui ze wszystkimi nośnikami na drodze reklamacji. W tym ostatnim wypadku, sklep przyjmie od Was grę, prześle ją do naszego działu obsługi technicznej, który zweryfikuje zgłoszoną wadę i jeśli zostanie wykryty defekt, odeślemy do sprzedawcy komplet płyt z wymienionymi nośnikami na sprawne.
Pozdrawiam,
Robert Kuraś, Starszy Specjalista ds. Pomocy Technicznej"