Według Microsoftu subskrybenci Xbox Game Pass ochoczo wydają pieniądze na gry i mikrotransakcje

​Jak podaje Microsoft osoby korzystające z usługi Xbox Game Pass bardzo chętnie sprawdzają różne gatunki gier czy inwestują w tytuły poprzez zakupy w systemie mikrotransakcji.

Xbox Game Pass zyskuje na popularności dzięki regularnie powiększanemu katalogowi gier, do którego dołączyły produkcje Bethesdy czy id Software w wyniku przejęcia przez Microsoft firmy ZeniMax Media, kontrolującej wymienione studia deweloperskie.

Do tego promocje umożliwiające przetestowanie usługi za mniejsze pieniądze (przypomnijmy, że pierwszy miesiąc jest dostępny dla użytkowników za 4 złote). Żeby nie było tak kolorowo z oferty znikają też starsze pozycje i tak stało się m.in. z Wiedźminem 3, ale ten został raczej ograny przez większość, jeśli nie wszystkich zainteresowanych. Microsoft podzielił się ze społecznością kilkoma statystykami.

Reklama

Sarah Bond pełniąca funkcję wiceprezes ds. ekosystemu wirtualnej rozrywki w wywiadzie dla Forbesa (via Eurogamer) przyznała, że abonenci platformy grają o 20% dłużej oraz odpalają o 30% więcej gier.

Bardzo chętnie, bo o 40% częściej sprawdzają różne gatunki, a przede wszystkim są hojniejsi, gdyż płacą o 20% za gry i mikrotransakcje. Ponadto użytkownicy Xbox Game Passa w przeciwieństwie do Netflixa czy innych podobnych ofert są zachęcani do inwestowania w DLC, czy cyfrowe przedmioty.

Xbox Game Pass jest również dostępny na PC, którego posiadacze otrzymali ostatnio dostęp do tytułów Electronic Arts. Poza podstawową subskrypcją możemy kupić Xbox Game Pass Ultimate zawierający Xbox Live Gold. To jednak jest opcja lepsza dla posiadaczy Xboxów.

Przekaż 1% na pomoc dzieciom - darmowy program TUTAJ

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Xbox Game Pass
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy