Wakerunners - nowa gra twórców Dave the Diver. Zwiastun nowego arena shootera

W składzie Mintrocket znajduje się najwyraźniej bardzo wielu utalentowanych deweloperów. Po Dave the Diver, grze o prowadzeniu restauracji z sushi, przyszedł bowiem czas na dużo bardziej ambitny projekt.

Dave the Diver to jedna z najprzyjemniejszych niespodzianek zeszłego roku i kolejny argument za tym, że często nie trzeba wydać na grę dziesiątek milionów dolarów, aby wciągnęła gracza na dziesiątki godzin. W produkcji Mintrocket wcielaliśmy się w sympatycznego, lubiącego sobie dobrze zjeść nurka, który za dnia eksplorował ocean w poszukiwaniu rzadkich ryb, a wieczorem prowadził restaurację z sushi.

Reklama

Początkowo Dave the DIver wydawał się bardzo przemyślaną, udaną grą. Wypływaliśmy w morze, szukaliśmy ryb i oddawaliśmy je w ręce kucharza, który przerabiał je na sushi. Im rzadsze i większe ryby, tym większe zarobki z naszej restauracji. Z każdą kolejną spędzoną w tym tytule godziną gra stawała się coraz ciekawsza i była wzbogacana o coraz to więcej mechanik.

Mintrocket pokazało się w rezultacie jako bardzo utalentowany zespół, który ma pod swoimi skrzydłami paru zabawnych deweloperów potrafiących stworzyć celne dowcipy i postaci błyskawicznie zapadające w pamięć. Jak się właśnie okazało, studio pracuje już nad nowym projektem i będzie on bardzo różny od tego, co zademonstrował nam Dave the Diver.

Podczas następnego Steam Next Fest będzie bowiem dostępne demo Wakerunners, arena shootera osadzonego na futurystycznej Ziemi. Kamera jest tutaj ustawiona nad głowami graczy i będzie to oczywiście drużynowy multiplayer. Mintrocket odchodzi więc na razie od uroczych single-playerów i przechodzi do wielkiego świata gier online.

Na razie dysponujemy niestety tylko krótkim zwiastunem, ale wersja demonstracyjna prawdopodobnie rozwieje większość wątpliwości. Sukces tego typu produkcji to bez wątpienia twardy orzech do zgryzienia. Potrzeba nie tylko angażującego i wciągającego gameplayu, ale również regularnych aktualizacji i odpowiedniego marketingu, aby nagłośnić nadchodzącą premierę.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: FPS
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy