Reklama

VRAAR S.A. zrealizowała projekt z Narodowym Instytutem Fryderyka Chopina

​Należące do spółki studio sfilmowało w technologii VR finał XVIII Konkursu Chopinowskiego. Będzie też koordynować postprodukcję filmu fabularnego o Fryderyku Chopinie w technologii VR - Debiutant.

Jednocześnie VRAAR S.A. intensyfikuje harmonogram prac nad nowymi projektami wydawniczymi, których premiery będą miały miejsce już w 2022 roku. Spółka jest na etapie pozyskiwania finansowania w ramach prywatnej subskrypcji akcji oraz przygotowuje się do debiutu na rynku NewConnect, który spodziewany jest w II kwartale 2021 r.

Debiutant jest filmem fabularnym, realizowanym przez Narodowy Instytut Fryderyka Chopina w technologii VR. Produkcja pozwala widzom zobaczyć pierwsze publiczne wykonanie przez kompozytora Koncertu f-moll. W projekcie wykorzystano rekonstrukcję wykonanego na specjalne zamówienie oryginalnego fortepianu Fryderyka Chopina. Dzięki technologii VR widzowie mogą niemalże dotknąć instrumentu. 

Reklama

VRAAR S.A. planuje w przyszłym roku wydanie czterech tytułów. W Q2 2022 r. nastąpi premiera dwóch produkcji. Pierwszą będzie Jousting VR, symulator turnieju rycerskiego. Drugą - Kaiju VR, gra pozwalająca graczowi na wcielenie się w Godzillę. Będą one dystrybuowane za pośrednictwem platform Steam VR, Oculus Store oraz Pico VR. W Q2 2022 r. spółka planuje również premierę opracowywanego w ramach laboratorium VNLAB PWSTTviF, interaktywnego experience, opartego na motywach Kornolda - Dead  City. Jest to interaktywny VR, łączący elementy narracji filmowej, mechaniki gier i opery, którego fabuła rozgrywa się w ogarniętej pandemią Warszawie. Należące do spółki studio jako podwykonawca prowadzi też prace nad Cosmogonic VR, animacją opracowaną na podstawie prozy Stanisława Lema, realizowaną w technice wirtualnej rzeczywistości. Jest to krótkometrażowy film inspirowany opowiadaniem "Uranowe Uszy" ze zbioru "Bajki robotów".

W marcu br. VRAAR S.A. podpisała z Gaming Factory umowę inwestycyjną w zakresie produkcji i wydawnictwa gier komputerowych w wersji na urządzenia VR. W ramach współpracy w okresie dwóch lat spółka wyprodukuje minimum 6 gier komputerowych za kwotę nie mniejszą niż 500 tys. zł.

VRAAR S.A. opracowała dla Fundacji VCC prototyp rozwiązania dla egzaminu w trybie online z użyciem technologii VR przez egzaminowanego. Osoba egzaminowana otrzymuje okulary VR, na których jest zwizualizowane stanowisko pracy, wraz z wymaganymi narzędziami, maszynami np. stanowisko druku 3D. W aplikacji wyświetlają̨ się̨ zadania, które, korzystając z elementów w rozszerzonej rzeczywistości, po kolei wykonuje osoba egzaminowana. W egzaminie biorą̨ także udział egzaminatorzy, którzy obserwują̨ poczynania egzaminowanego i oceniają̨ zadania.

W celu przyśpieszenie rozwoju spółka przy współpracy z Domem Maklerskim Navigator S.A. zdecydowała się na przeprowadzanie prywatnej emisji akcji. Jednocześnie, zaraz po zamknięciu oferty, spółka planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji do obrotu na rynek NewConnect. Zarząd przewiduje, że upublicznienie spółki powinno nastąpić najpóźniej w II kwartale 2022 r.

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje