Vivid Games rusza na podbój Azji
Vivid Games, jeden z najbardziej rozpoznawalnych na świecie polskich producentów gier, podpisał umowę o współpracy z tajwańską firmą Ubitus. Na czym polegać będzie ta kooperacja?
Dzięki niej gra Real Boxing w wersji PC trafi do sieci sprzedaży azjatyckiego partnera na terenie Chin, Tajlandii, Korei, Tajwanu i Hong Kongu. Jednym z nich jest chińska Alibaba.com, największy serwis e-commerce na świecie.
"Niewątpliwie to jedna z ważniejszych umów w historii spółki. Sam fakt, że Real Boxing znajdzie się na Alibaba.com daje potężny potencjał sprzedażowy, a do tego dochodzą bardzo mocne marki pod którym gra będzie sprzedawana w innych krajach" - podkreśla Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Specjalnie z myślą o rynkach azjatyckich Vivid Games przygotował dedykowaną, zmodyfikowaną wersję Real Boxing dla użytkowników komputerów PC w Azji. Wykorzystuje ona nowoczesną technologię streamingu, która za pomocą "chmury" umożliwia strumieniowe przesyłanie multimediów do komputerów i urządzeń multimedialnych znajdujących się w domu.
Zdecydowanie najważniejszym elementem umowy jest fakt, że Real Boxing będzie dystrybuowany przez chiński serwis Alibaba.com, giganta światowego rynku e-commerce. Codziennie poprzez serwis dokonywanych jest setki milionów transakcji, w 40 głównych kategoriach w ponad 190 krajach.
W Tajlandii Real Boxing trafi do sieci sprzedaży True Telecom, największego w kraju dostawcy telewizji kablowej i Internetu oraz trzeciej co do wielkości sieci telefonii komórkowej. W Korei gra pojawi się w dystrybucji poprzez firmy LG U plus, SKT oraz KT Corporation.
Ta pierwsza powstała z połączenia LG Telecom, LG Dacom i LG Powercomm i jest największym dostawcą usług telekomunikacyjnych oraz pierwszym w kraju operatorem 4G LTE. SKT to operator sieci komórkowej wchodzący w skład jednego z największych koreańskich czeboli, a KT Corporation to największy w Korei operator komórkowy.
Real Boxing będzie także dystrybuowany w sieci sprzedaży największego tajwańskiego operatora telefonii komórkowej Chunghwa Telecom oraz za pomocą serwisu Yahoo, a w Hong Kongu CSL Mobile Ltd., najstarszego dostawcy usług mobilnych na wyspach.