Ujawniono szczegóły Ghost Recon: Wildlands w wersji PC
Firma Ubisoft podzieliła się nowymi informacjami na temat Ghost Recon: Wildlands w wydaniu przygotowywanym z myślą o PC.
Twórcy podkreślają, że są świadomi tego, że wielu graczom "bardzo zależy" na wersji komputerowej. Developerzy chcieli więc spełnić wszelkie oczekiwania, "mając w pamięci", że seria "wywodzi się z tej platformy" sprzętowej.
Przygotowano więc szereg opcji, z których skorzystają posiadacze PC. Najważniejszą jest możliwość uruchomienia tytułu w rozdzielczości 4K. Gra nie posiada też ograniczeń związanych z liczbą wyświetlanych klatek na sekundę.
Autorzy obiecują również, że produkcja w wersji komputerowej będzie posiadała wsparcie dla technologii SLI i Crossfire. W tytule znajdzie się też system, który automatycznie wykryje rekomendowane ustawienia graficzne.
Pojawi się też opcja wyświetlenia licznika zużycia pamięci VRAM. Twórcy dostosują również sterowanie do myszy i klawiatury, pozwalając oczywiście na zmianę funkcji poszczególnych klawiszy. Nie zabraknie także obsługi zewnętrznych kontrolerów.
Poza tym posiadacze komputerów otrzymają możliwość skalowania rozdzielczości od 50% do 200%, a także uruchomienia gry w proporcjach ekranu 21:9 oraz na kilku wyświetlaczach jednocześnie. Skorzystają też z narzędzia testującego wydajność tytułu.
W wersji PC znajdzie się również Ansel - zaawansowany program Nvidii, z pomocą którego można zapisywać obrazki w 360 stopniach. Twórcy przygotowują również opcję personalizacji menu i interfejsu.
Właściciele komputerów zmienią też szereg ustawień graficznych, wpływających na jakość oprawy wizualnej. Określą jakość cieni oraz tekstur oraz zdecydują o włączeniu (lub wyłączeniu) między innymi anti-aliasingu i ambient occlusion.
Ghost Recon: Wildlands ukaże się 7 marca na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Poniżej można obejrzeć zwiastun prezentujący wydanie "blaszakowe" tytułu: