Reklama

Quizeirro Sprawdź swoją wiedzę i zmierz się z innymi. Google Play

Ujawniono datę startu zamkniętej bety karcianki Fable Fortune

​Założone przez byłych pracowników Lionhead (firma przejęta przez Microsoft) studio Flaming Fowl wraz z firmą Mediatonic ujawniło datę rozpoczęcia zamkniętych testów Fable Fortune - karcianki osadzonej w uniwersum Fable.

Podobnie jak w innych przedstawicielach gatunku, w produkcji rozgrywka polega na toczeniu pojedynków z pomocą wirtualnych kart. Poza jednak możliwością rywalizowania z innymi użytkownikami, otrzymamy też opcję zabawy w kooperacji.

Reklama

Nie zabraknie też kilku unikalnych elementów, opartych na unikalnych cechach serii wykreowanej przez Petera Molyneux i jego zespół. Przede wszystkim pojawi się możliwość opowiedzenia się po dobrej lub złej stronie.

Dokonany wybór wpłynie na zdolności nie tylko prowadzonego przez nas bohatera, ale także podległych herosowi jednostek. Twórcy przygotowują również system pozwalający rozwijać posiadane karty. W planach są również zróżnicowane zadania, w ramach których zdobędziemy nowe kartoniki.

Jak poinformowali developerzy ze studia Flaming Fowl, w przyszłym tygodniu na Steamie rozpoczną się zamknięte testy gry. Autorzy zamierzają przeprowadzić betę także na Xbox One (a także w cyfrowym sklepie dostępnym z poziomu Windowsa 10), ale w późniejszym terminie.

Aby móc sprawdzić produkcję, należy zarejestrować się na oficjalnej stronie projektu - pod TYM adresem. Spośród nadesłanych zgłoszeń, twórcy wybiorą osoby, które otrzymają możliwość zagrania w tytuł.

Jednocześnie poinformowano, że w drugim kwartale bieżącego roku w ramach programu Early Access na Steamie i usługi Xbox Game Preview ukaże się wczesna wersja karcianki. Dokładnego terminu wydania nie podano.

Jest tylko jeden haczyk. W pierwszej kolejności dostęp do Fable Fortune otrzymają nabywcy specjalnego zestawu Founder’s. W skład pakietu wchodzi między innymi porcja kart, a także specjalny kartonik z trofeum.

Dowiedz się więcej na temat: Fable Fortune

Reklama

Reklama

Reklama

Reklama

Strona główna INTERIA.PL

Polecamy

Rekomendacje