Ujawniono datę premiery niezależnego Iconclasts

​Po siedmiu latach od pierwszej zapowiedzi twórca niezależnego Iconclasts ujawnił dokładną datę premiery powstającej gry.

Jak poinformował odpowiedzialny za projekt Joakim Sandberg, produkcja ujrzy światło dzienne 23 stycznia przyszłego roku. Tego dnia pojawi się na trzech platformach sprzętowych - PC oraz konsolach PlayStation 4 i PS Vita.

Tytuł jest grą akcji, w której wydarzenia przedstawiono w perspektywie dwuwymiarowej. Autor nawiązuje do starszych pozycji, co widać nie tylko po utrzymanej w "pikselowym" stylu oprawie graficznej, ale i rozgrywce, która stawia na szybkie i dynamiczne starcia.

Główną bohaterką produkcji jest Robin - nieposiadająca licencji młoda mechanik, która nieoczekiwanie staje przed koniecznością uratowania świata. W starciach z przeciwnikami skorzysta z klucza francuskiego. Narzędzie posłuży jednak również do rozwiązywania przygotowanych przez Sandberga zagadek.

Reklama

Twórca obiecuje, że ukończenie Iconclasts powinno zająć "wiele godzin". W trakcie rozgrywki gracze zwiedzą ponad dziesięć wykonanych z dbałością o szczegóły lokacji oraz zmierzą się z dwudziestoma bossami. W planach są też trzy poziomy trudności.

Poniżej można obejrzeć najnowszy zwiastun gry:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy