Ubisoft zapowiada sporo zmian w Ghost Recon Breakpoint
Ubisoft potwierdził, że zapowiadany jeszcze w ubiegłym roku "system wrażeń z rozgrywki" (angielskie "Immersive Mode" brzmi nieco lepiej), trafi do sieciowej strzelanki Ghost Recon Breakpoint jeszcze w obecnym miesiącu - 24 marca. Będzie to początek szerzej zakrojonych zmian w tej produkcji.
Ghost Recon Breakpoint zostało przyjęte bardzo chłodno i równie słabo się sprzedało. Deweloperzy zapewniali, że będą nadal pracowali nad tytułem i w październiku opublikowali między innymi harmonogram treści, które zamierzają wprowadzać. Opisywany tryb zaplanowano wtedy na luty.
Miesiąc powoli się kończył, a gracze byli coraz bardziej rozgoryczeni, więc firma zabrała w końcu głos i potwierdziła oficjalnie, że tryb immersji zostanie opóźniony. Teraz już wiemy, do kiedy. Ubisoft przeprosił także za problemy z komunikacją i obiecał poprawę również i w tym zakresie.
"Implementacja systemu wrażeń z rozgrywki była przedsięwzięciem skomplikowanym, ale koniecznym" - zapewniają teraz twórcy. Nowa opcja zabawy pojawi się zaraz po uruchomieniu produkcji, więc trzeba będzie najwyraźniej rozpocząć całkiem nową kampanię, by skorzystać.
"Realistyczna rozgrywka" - o tej opcji mowa - to "zupełnie nowe doświadczenie, pozbawione poziomów sprzętu i progresji łupów oraz oferujące wiele nowych opcji taktycznych" - czytamy w opisie. Funkcja modyfikuje przeróżne mechanizmy, by te były zbliżone do prawdziwego świata.
Co interesujące, drugim nowym trybem będzie "niestandardowa rozgrywka", gdzie będziemy mogli według własnych upodobań dostosować tryb rozgrywki. Dostępne modyfikatory to między innymi brak poziomu sprzętu czy realistyczne łupy, a więc brak karabinów maszynowych u wroga z maczetą.
Idąc dalej, mamy ustalanie liczby miejsc na broń główną, utratę amunicji przy przeładowaniu, poziom kondycji postaci, liczbę przenoszonych bandaży, ryzyko doznania urazu po otrzymaniu obrażeń, ustawienia regeneracji zdrowia i interfejsu, a nawet dostępu do sklepu Marii, z bronią i gadżetami.
Poza nowym trybem z rozgrywki, aktualizacja zaplanowana na 24 marca to także przygoda pod tytułem "Tajna władza", dostępna automatycznie dla wszystkich posiadaczy przepustki na pierwszy rok. Do tego obiecywana klasa Inżyniera. Ci zadają na przykład większe obrażenia dronom.
Ponadto otrzymamy możliwość zdecydowania, czy kamera ma dynamicznie dostosowywać odległość w zależności od sytuacji, lepsze sortowanie sprzętu, nowe miejsca do skoków ze spadochronem, czy też usprawnienia systemu odradzania i zmiany dotyczące rusznikarstwa.