Ubisoft potwierdza Watch Dogs Legion

​Po wczorajszym "przecieku" Ubisoft zdecydował się oficjalnie potwierdzić, że trzecia odsłona serii Watch Dogs nosi tytuł Watch Dogs Legion. We wpisie na Twitterze francuski wydawca ujawnił nazwę, dodając do tego krótki teaser. To wszystko - na więcej informacji twórcy każą czekać do targów E3.

Karta produkcji z nową odsłoną serii była na krótko dostępna w brytyjskim oddziale sklepów Amazon. Miejsce publikacji natychmiastowo uwiarygodnia informacje, a osobno potwierdził je także zawsze świetnie poinformowany serwis Kotaku.  Potwierdzono jednocześnie umieszczenie akcji w Londynie.

"God Save the NPCs" - napisał Ubisoft na Twitterze, nawiązując do słynnego hymnu "God Save the Queen". To nie zostawia zbyt dużo wątpliwości na temat tego, do jakiego kraju trafimy. Również wzmianka o "NPC" wydaje się być potwierdzeniem bardzo ważnej funkcji nadchodzącej gry.

Reklama

Jak napisano na Amazonie: "Wciel się w każdego, w dowolną osobę spotkaną w otwartym świecie. Każdy ma pełny zestaw animacji, głosów, cech charakterystycznych i wizualnych, generowanych i zarządzanych przez systemy rozgrywki". A więc tysiące postaci, zapewne stąd podtytuł Legion.

Wracając do innych szczegółów ze sklepu, trafimy do "świata po Brexicie, gdy społeczeństwo, polityka i technologia zmieniły się i zmodyfikowały losy Londynu". Twórcy dodają w opisie, że Londyn nadaje się świetnie na miejsce akcji, ponieważ już teraz z mieście kamery są na każdym skrzyżowaniu.

Kotaku dodaje ze swojej strony, że obserwowane wydarzenia mogą zmienić się w zależności od tego, jaką postacią aktualnie sterujemy. Co więcej, cały ten system ma być podobno tak ambitny, że Watch Dogs 3 planowano być może wydać już wcześniej, lecz całość wymagała dodatkowej pracy.

Pierwsze Watch Dogs ukazało się w 2014 roku, stawiając na hackowanie i zemstę. Krytykowano głównie mroczną opowieść i głównego bohatera. Dlatego też w Watch Dogs 2 postawiono na znacznie bardziej "luzacką" atmosferę, co także nie wszystkim przypadło do gustu.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Ubisoft
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy