Twórcy nie chcieli pokazywać Watch_Dogs na E3 w 2012 roku
Prezentacja Watch_Dogs na E3 w 2012 roku okazała się największą niespodzianką imprezy - w opinii wielu graczy i dziennikarzy Ubisoft "wygrał" tamte targi.
Okazuje się, że mało brakowało, a do demonstracji by nie doszło. Twórcy gry zdradzili, że nie chcieli pokazywać jeszcze swojej produkcji, ale zostali "zmuszeni" przez swoich szefów. Jonathan Morin, pełniący w pracach nad Watch_Dogs rolę dyrektora kreatywnego, w rozmowie z magazynem Edge stwierdził, że wraz ze swoją ekipą nie chciał pokazywać gry na targach E3 w 2012 roku.
"Zmusili nas, by pokazać grę na E3 w 2012 roku. Yves (Guillemot, dyrektor generalny Ubisoftu) był jednym z tych, którzy chcieli, byśmy pojechali na te targi, nawet jeśli myśleliśmy, że jest trochę za wcześnie na prezentację. Ostatecznie myślę, że miał rację" - mówi Morin.
Morin zdradził, że choć już dwa lata temu Watch_Dogs prezentował iście next-genowy poziom (przynajmniej pod względem oprawy wizualnej), tak naprawdę wówczas twórcy nie znali jeszcze specyfikacji sprzętowej Xboksa One oraz PlayStation 4.
"Nie wiedzieliśmy, czym będą te nowe konsole, Watch_Dogs tak naprawdę od początku działał więc na platformach poprzedniej generacji. Zawsze jednak tworzyliśmy nasze pomysły, projekt i główne mechanizmy w taki sposób, by najlepiej pasował - jak uważaliśmy - do przyszłości gier" - dodaje Morin.
Czy się udało, przekonamy się w maju.