Twórcy Hatred pracują nad strategią Ancestors

​W ubiegłym miesiącu twórcy Hatred ze studia Destructive Creations ogłosili, że nawiązali współpracę z firmą 1C, która miała pomóc w przygotowaniu i wydaniu nowego projektu. Teraz developerzy ujawnili, że grą jest strategia czasu rzeczywistego - Ancestors.

Zgodnie z wcześniejszymi informacjami, akcję produkcji osadzono w czasach wczesnego średniowiecza, a konkretnie pomiędzy X a XII wiekiem. W tamtym okresie bitwy charakteryzowały się wysokim stopniem brutalności, co autorzy chcą odwzorować.

W grze znajdą się cztery kampanie fabularne, a każda skupi się na osobnej frakcji - wikingach, Anglosasach, Germanach oraz Słowianach. Podejmiemy się zrealizowania misji powstałych na bazie prawdziwych wydarzeń, atakując nie tylko mniejsze obozy, ale również wioski i miasta.

Podczas rozgrywki zastosujemy "zaawansowane opcje taktyczne". W trakcie potyczek weźmiemy pod uwagę ukształtowanie terenu, ale istotną rolę odegrają również doświadczenie oraz morale podkomendnych.

Reklama

Destructive Creations przygotowuje także specjalną kamerę, która - niczym w R.U.S.E. czy grach z serii Wargame - pozwoli maksymalnie zbliżyć obraz, by pokazać akcję z perspektywy wybranej jednostki. Nie zabraknie też trybu sieciowego.

Przedstawiciele polskiego zespołu zaznaczają, że produkcja jest największym dotychczasowym projektem studia. Warto zaznaczyć, że całość powstaje w oparciu o silnik Unreal Engine 4, co powinno zagwarantować wysokiej jakości oprawę wizualną.

Dokładna data premiery Ancestors nie jest na razie znana, ale gra ukaże się na PC oraz Xbox One. Twórcy obiecują jednocześnie, że sterowanie w wersji konsolowej zostanie dostosowane do możliwości pada. Więcej szczegółów wraz z terminem wydania autorzy podadzą na targach Gamescom.

Na Steamie pojawiła się już karta katalogowa produkcji wraz z wymaganiami sprzętowymi edycji komputerowej. Konfiguracje prezentujemy poniżej:

Minimalne:

  • System operacyjny: Windows 7 (Service Pack 1), Windows 8.1 lub Windows 10 (wszystkie w wersji 64-bitowej)
  • Procesor: Intel Core i5-750 taktowany zegarem 2,6 GHz lub AMD Phenom II X4 955 taktowany zegarem 3,2 GHz
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 460 lub AMD Radeon HD 5850 (obie z 1 GB pamięci na pokładzie)
  • RAM: 4 GB
  • HDD: 8 GB
  • DirectX: 11
  • Karta dźwiękowa: zintegrowana lub kompatybilna z DirectX 11

Rekomendowane:

  • System operacyjny: Windows 7 (Service Pack 1), Windows 8, Windows 8.1 lub Windows 10 (wszystkie w wersji 64-bitowej)
  • Procesor: czterordzeniowy Intel lub ośmiordzeniowy AMD taktowany zegarem 3,4 GHz (Intel Core i5 3570 albo AMD FX 8350)
  • Karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 670 lub AMD Radeon R9 285 (2 GB pamięci na pokładzie i obsługa Shader Model 5.0)
  • RAM: 8 GB
  • HDD: 8 GB
  • DirectX: 11
  • Karta dźwiękowa: zintegrowana lub kompatybilna z DirectX 11

Więcej szczegółów na temat gry wraz z dokładnym terminem wydania autorzy podadzą na targach Gamescom. Poniżej można obejrzeć pierwszy zwiastun produkcji:

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy