Twórcy God of War o przerywnikach filmowych
Firma Sony opublikowała nowy materiał poświęcony God of War. W nagraniu twórcy gry opowiadają o przerywnikach filmowych.
Autorom zależało, by pomiędzy poszczególnymi cut-scenkami gracze nie uświadczyli ekranów ładowania. Cel udało się osiągnąć, co jednak nie było proste - wczytywanie odbędzie się w trakcie sekwencji prezentujących kolejne wydarzenia.
Innymi słowy, plansze oznaczające wgrywanie danych pojawią się tylko w przypadku wznawiania przerwanej wcześniej zabawy. Teoretycznie więc będzie możliwe ukończenie tytułu bez jakichkolwiek przestojów, choć produkcję trzeba byłoby przejść w trakcie jednego podejścia.
Akcję gry osadzono po wydarzeniach z poprzednich części. Ponownie pokierujemy poczynaniami Kratosa, który tym razem zmierzy się nie z greckimi, a nordyckimi bogami. Wraz z synem wyruszy w podróż do odległego świata, by na "najwyższej z gór" umieścić prochy zmarłej żony.
God of War ujrzy światło dzienne za miesiąc - 20 kwietnia. Tego dnia produkcja pojawi się na jednej platformie sprzętowej - konsoli PlayStation 4. Wspomniany materiał poświęcony przerywnikom filmowym można obejrzeć poniżej: