Twórcy gier z serii Civilization i XCOM preferują tradycyjne rozszerzenia

​Przedstawiciele odpowiedzialnego za gry z serii Civilization i XCOM studia Firaxis Games wypowiedzieli się na temat mikropłatności. Developerzy podkreślają, że od kupowanych za prawdziwą gotówkę wirtualnych przedmiotów lub bonusów wolą tradycyjne rozszerzenia.

Jakiś czas temu dyrektor generalny Take-Two stwierdził, że chciałby, aby we wszystkich wydawanych przez firmę produkcjach implementowano jakiekolwiek opcje zachęcające graczy do wydawania pieniędzy. Dzięki temu można byłoby zarabiać na danych tytułach nawet kilka lat po premierze.

Serwis Eurogamer o słowa szefa koncernu zapytał przedstawiciela Firaxis Games, którego gry ukazują się nakładem wspomnianej spółki. Główny projektant pierwszego dodatku do Civilization VI - Anton Strenger - stwierdził, że wraz ze swoim zespołem nie jest zwolennikiem mikropłatności.

Reklama

Developer zwraca uwagę, że istnieje kilka różnych form transakcji, które można umieszczać w grach. Podkreśla jednocześnie, że studio preferuje tradycyjne rozszerzenia, ponieważ bardziej pasują do tytułów ekipy.

- W imieniu wszystkich w Firaxis powiedziałbym: nasza miłość, pasja i doświadczenie powiązane są z dodatkami - tłumaczy.

- Jednym z powodów jest fakt, że w przypadku proceduralnych gier pokroju Civilization i XCOM w rozszerzeniach mamy szansę wprowadzić nie tylko nowe treści, ale również głębokie zmiany do systemów i zasad rozgrywki - wyjaśnia.

Miłośnicy strategii od Firaxis Games nie powinni więc obawiać się, że strategia Take-Two wpłynie diametralnie na kolejne produkcje studia. Developerzy nadal zamierzają przygotowywać sporych rozmiarów dodatki, które nie zostaną zastąpione przez mikropłatności.

materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: Civilization VI
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy