Twórcy Fallout 76 przepraszają za ciszę i opisują plany dla gry
Fallout 76 zaraz po premierze 14 listopada spotkało się z bardzo chłodnym przejęciem oraz ogromną falą krytyki. Gracze i recenzenci narzekają na liczne błędy, niedoróbki, nieprzemyślane systemy rozgrywki, nudne zadania... Bethesda dotychczas milczała, lecz teraz studio wraca do żywych i obiecuje wielkie łatanie.
Kolejna większa aktualizacja nadchodzi już w najbliższy wtorek, 4 grudnia. Otrzymamy między innymi jakże istotne zwiększenie limitu przechowywanych przedmiotów z 400 do 600. To jeden z najczęściej podnoszonych problemów i sami twórcy przyznają, że nawet 600 stanowi jeszcze dość "konserwatywną" wartość, która zapewne ulegnie zwiększeniu w przyszłości.
Bethesda zaczyna jednak komunikat od przeprosin: "Wiemy, że jesteście sfrustrowani obecnym stanem rzeczy, czy to ze względu na problemy w grze, czy też brak komunikacji z naszej strony na temat łatania błędów, aktualizacji i wieści" - zapewniają deweloperzy. "Nie chcemy, żebyście pomyśleli, że cisza radiowa oznacza, że nic się nie dzieje. Przepraszamy i rozumiemy, że to nie było właściwe podejście."
Kolejne zmiany szykowane na wtorkową aktualizację to poprawne nagradzanie graczy zabijających bossa, a także skrócenie niektórych efektów nakładanych na postacie. Dość powiedzieć, że obecnie nasz bohater może być spowolniony przez... 2 godziny. Wkrótce ten czas skróci się do 30 sekund.
Rozwiązano także problemy, który sprawiał, że przeciążone postacie po śmierci musiały z jakiegoś powodu odradzać się tylko i wyłącznie w schronie 76. Deweloperzy zapewniają, że po instalacji nadchodzącej łatki wrócimy do życia w standardowy sposób, by najbliższym odkrytym znaczniku na mapie. Skromną listę poprawek zamyka usunięcie błędu powodującego uwięzienie graczy w pancerzach wspomaganych.
Kolejną porcję innowacji przygotowano na kolejny wtorek, 11 grudnia. Tutaj otrzymamy między innymi zapowiadane już w listopadzie poprawki dla wersji PC: rozmowa głosowa na przycisk, wsparcie rozdzielczości w formacie 21:9 oraz suwak kąta widzenia.
Do tego dalszy rozwój postaci po osiągnięciu 50 poziomu doświadczenia: wybór nowej karty z perkiem lub możliwość przeniesienia jednego punktu z jednej cechy do innej. Twórcy wprowadzą także zmiany w przenoszeniu naszego obozu oraz funkcję usuwania małych drzew i kamieni w trybie budowania.