Twórcy Call of Duty: Black Ops IIII tłumaczą rezygnację z kampanii fabularnej

​Dużą niespodzianką związaną z Call of Duty: Black Ops IIII jest rezygnacja z kampanii fabularnej. Twórcy postanowili wyjaśnić powody stojące za podjętą decyzją.

W udzielonym serwisowi Eurogamer wywiadzie jeden z szefów pracującego nad grą studia Treyarch - Dan Bunting - stwierdził, że developerzy nigdy nie zamierzali umieścić w produkcji trybu do zabawy w pojedynkę. Tym samym zaprzeczył plotkom, wedle których wariant przygotowywano, ale prace postanowiono przerwać.

Menedżer podkreśla, że obecnie gracze więcej czasu spędzają na zmaganiach wieloosobowych i w kooperacyjnej opcji z zombie w rolach głównych oraz transmitując rozgrywkę lub rozmawiając o tytule na forach internetowych. Innymi słowy - autorzy uważają, że kampania fabularna cieszy się coraz mniejszą popularnością, dlatego zdecydowano skupić się na multiplayerze.

Reklama

Bunting nie obawia się jednak, że usunięcie trybu opowieści wpłynie na wyniki sprzedaży tegorocznej odsłony strzelanki. Prosi fanów o zaufanie, twierdząc, że autorzy nigdy dotychczas nie zawiedli miłośników serii. Zdaje sobie jednak sprawę, że dla ludzi każda zmiana bywa "trudna".

W grze kampanię fabularną zastąpi Blackout - wariant oparty na mechanizmach zabawy znanych z PlayerUnknown’s Battlegrounds lub Fortnite. Zbyt wielu szczegółów nie ujawniono - na razie wiadomo tylko, że starcia stoczą się na największej w historii cyklu mapie.

Call of Duty: Black Ops IIII zadebiutuje 14 października. Tego dnia produkcja pojawi się na czterech platformach sprzętowych - PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Osoby, które złożą zamówienie przedpremierowe, uzyskają dostęp do zamkniętych testów beta.

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy