Total War: Three Kingdoms opóźnione do maja

​Sega ogłosiła, że studio Creative Assembly potrzebuje kilka miesięcy więcej na dokończenie prac nad strategią Total War: Three Kingdoms. Stąd opóźnienie daty premiery - produkcja zadebiutuje 23 maja, a nie - jak dotychczas zakładano - 7 marca. Twórcy zabierają się za szlifowanie szczegółów.

Total War: Three Kingdoms - lub też Total War: Trzy Królestwa, w polskiej wersji - to pierwsza odsłona serii z akcją w starożytnych Chinach. Podstawowe elementy pozostają bez zmian: turowe budowanie imperium, zarządzanie państwem i ogromne bitwy w czasie rzeczywistym.

"W Three Kingdoms postanowiliśmy stworzyć nowy poziom złożoności. Dlatego też potrzebujemy nieco więcej czasu, by upewnić się, że wszystkie przygotowane systemy działają w zgodzie z oczekiwaniami i oferują wrażenia na poziomie, na jaki czekacie" - czytamy w komunikacie.

Reklama

"Oczywiście, ten dodatkowy czas nie zaszkodzi również gdy mowa o trudnych do wyeliminowania błędach, poprawkach w różnych wersjach językowych i dodatkowym szlifowaniu szczegółów, by całość lśniła. Wszyscy wiemy, jak ważne są te drobne detale" - wyjaśnia Rob Bartholomew.

Akcja gry toczy się okolicach 190 roku. Chiny potrzebują nowego cesarza, ale najpierw trzeba zjednoczyć zwaśnione frakcje. Wybieramy więc jednego spośród dwunastu watażków i podbijamy całe królestwo. Pewną innowacją są postacie bohaterów, którzy pomogą nie tylko na froncie militarnym, ale także technologicznym, politycznym oraz gospodarczym.

"Mamy szczęście, że jesteśmy w pozycji, w której możemy spędzić odpowiednio dużo czasu nad naszymi tytułami. Ważniejsze jest dostarczenie produkcji, którą będziecie się w pełni cieszyć, a nie ścisłe trzymanie się ustalonej daty" - dodaje Bartholomew, szef serii Total War w Creative Assembly.

A więc szlifowanie. To mityczne już pojęcie w świecie gier wideo oznacza bardzo dużo. Jak wyjaśniają sami twórcy Total War: Three Kingdoms, od płynnego przechodzenia pomiędzy animacjami jednostek, przez wspomniane poprawianie literówek w tłumaczeniach, na balansowaniu efektów pogodowych kończąc.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Total War: Three Kingdoms
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama