Top Speed 2: Nowe grafiki i parametry monetyzacji
W maju 2018 roku Spółka T-Bull zdecydowała się na powrót do korzeni, zapowiadając premierę gry Top Speed 2. Kontynuacja mobilnego bestselleru planowana jest na koniec tego roku. Obecnie wrocławski producent udostępnia nowe grafiki z gry, a także potwierdza oczekiwania względem parametrów monetyzacji, które mają być zdecydowanie wyższe niż w przypadku pierwszej części Top Speed.
Top Speed 2 będzie kontynuacją jednego z najpopularniejszych tytułów studia T-Bull. Gracze po raz kolejny zasiądą za kierownicami najszybszych i najbardziej ekskluzywnych samochodów sportowych. Ponadto w grze ma pojawić się wątek fabularny, a także zaawansowany tryb multiplayer, który pozwoli na wciągającą rywalizację, wspieraną przez opcje społecznościowe. Bazując na fundamencie zbudowanym przez oryginalnego Top Speeda można spodziewać się znaczącego sukcesu. Pierwsza część do dzisiaj cieszy się rosnącym zainteresowaniem, pobierana jest kilkadziesiąt tysięcy razy dziennie, osiągając wynik ponad 32 milionów pobrań na całym świecie od dnia swojej premiery.
Producenci gry utrzymują przewidywania względem ilości pobrań i monetyzacji ich najnowszego tytułu. Spodziewana ilość pobrań ma wynieść średnio 20 000 dziennie w sklepie Google Play, natomiast średni przychód z każdego pobrania gry w sklepie to zgodnie z oczekiwaniami 0,50 USD - ok. 1,84 PLN. Według założeń spółki, Polska może znaleźć się na 13 miejscu na liście krajów, w których Top Speed 2 pobierany będzie najczęściej. Deweloper poinformował również, że oczekiwana średnia ocen nadchodzącej produkcji ma wynieść 4,70/5.
Pierwsza odsłona gry Top Speed miała miejsce w 2015 roku i po dziś dzień utrzymuje się na wysokich pozycjach w międzynarodowych zestawieniach najpopularniejszych tytułów na platformy mobilne. Zgodnie z raportem giełdowym opublikowanym przez T-Bull S.A. za sierpień 2018 roku, produkcja pobrana została łącznie prawie 32 miliony razy. Średnia kwota z transakcji wyniosła 5,62 USD. Najchętniej zakupów w grze dokonują obywatele Stanów Zjednoczonych (prawie połowa transakcji z całego świata), Rosji oraz Niemiec. Polska plasuje się odpowiednio na 19. miejscu jeżeli chodzi o ilość pobrań i 5. względem transakcji.
Te statystyki to część powodów, dla których to właśnie ta produkcja została wybrana jako debiutant spółki T-Bull na nowym dla nich rynku. Ekspansja do Chin możliwa była dzięki podpisaniu umowy ze spółką z grupy Xiaomi, co miało miejsce miesiąc temu.