Tomb Raider: Zrób przelew, a Lara będzie lepiej strzelać

Co sądzicie o mikrotransakcjach w grach? Model ten spędza wam sen z powiek? Trudno, chyba musicie zacisnąć zęby i zacząć się przyzwyczajać.

Według statystycznych badań, większości osobom taka forma usprawniania rozgrywki nie przeszkadza. A skoro nikt nie ma nic przeciwko, to czemu z tego nie korzystać. Idąc podobnym tokiem myślenia twórca najnowszej odsłony serii Tomb Raider, studio Crystal Dynamics, wprowadziło ostatnio nowe "produkty" do swojego "mikrosklepiku".

Od teraz gracze mogą za jednego dolara wykupić sobie podniesienie statystyk głównej bohaterki w kampanii dla pojedynczego gracza. Najnowsza oferta dotyczy zwiększenia dokładności posługiwania się bronią przez Larę - ściślej chodzi o podniesienie szans na wykończenie przeciwnika poprzez strzał w głowę.

Reklama

Ta propozycja nie jest pierwszą i jedyną, która udostępniona została w ramach mikrotransakcji dla trybu pojedynczego gracza nowej części przygód pięknej pani archeolog. Oprócz tego gracze mogą zainwestować identyczną sumę pieniędzy (czyli jednego dolara) w inne atrybuty głównej bohaterki serii, jak choćby zwinność, która pozwala postaci szybciej wspinać się po nierównościach terenu, zmniejszając jednocześnie obrażenia wynikające z upadków z wysokości.

Ponadto w momencie debiutu tegorocznej części marki Tomb Raider na rynku (5 marca), do dyspozycji właścicieli nowego tytułu Square-Enix, oddane zostały także rozmaite przedmioty, które usprawniają i ułatwiają rozgrywkę w wieloosobowym trybie zabawy. Mamy tu na myśli pełen wachlarz ekwipunku zbrojeniowego oraz dodatkowe, grywalne postacie (każdy za dolara oczywiście).

Tomb Raider to swego rodzaju reset kultowej marki, za który trzeba zapłacić w sklepie standardową cenę, jak w przypadku każdej gry na konsole lub PC. Oferując swoim użytkownikom dodatkowy model mikrotransakcji tytuł ten dołącza do grona produkcji (Gears of War: Judgment, Dead Space 3, Call of Duty: Black Ops II), które również w tym roku rozpoczęły eksperymenty z tego typu systemem sprzedaży. Koniecznie dajcie znać w komentarzach poniżej, co o tym sądzicie. Czy według was warto wyłożyć dodatkowe pieniądze za ulepszenie niektórych elementów gry, co w konsekwencji wpływa na ułatwienie rozgrywki?

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Tomb Raider | ​Crystal Dynamics
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy