To w taki sposób Nintendo chce się reklamować na smartfonach

​Jakiś czas temu informowaliśmy o tym, że Nintendo zamierza wejść na smartfony, ale nie tak, jak niektórzy by chcieli...

Japoński gigant nie wyda na platformy mobilne portów swoich gier, a aplikacje, które będą miały zachęcić do kupna ich konsol. Pierwsza taka aplikacja towarzyszyć będzie niecierpliwie wyczekiwanemu Mario Kart 8.

Za pomocą aplikacji związanej z Mario Kart 8, tworzonej na smartfony i tablety, obejrzymy wrzucone przez innych gameplaye z Mario Kart 8 (warto przypomnieć, że te wrzucać będzie można bezpośrednio z gry między innymi na YouTube) oraz sprawdzać status swoich znajomych.

To pierwsza tego typu aplikacja Nintendo. Nie dziwota, że poświęcono ją akurat Mario Kart 8 - obok nowej Zeldy czy Super Smash Bros. jest to najbardziej wyczekiwana gra na Wii U, a od samego oglądania gameplayu w ślicznych 60 klatkach na sekundę można dostać ślinotoku. Czy aplikacja pomoże Nintendo rozkręcić swoją tragicznie radzącą sobie stacjonarkę - ciężko stwierdzić, ale na pewno jest to dobry ruch.

Reklama

Warto przy okazji przypomnieć, że na CD-Action EXPO, które odbędzie się w ten weekend w Hali Stulecia  we Wrocławiu, będzie można wziąć udział w turnieju Mario Kart 7 i wygrać Mario Kart 8, a także przedpremierowo pograć w najnowszą odsłonę serii.

CD Action
Dowiedz się więcej na temat: Nintendo
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy